6 Ekim 2009 Salı

Han Aynı Hancı Aynı


Her gün haber vakitlerinde Fox Tv'de bu dizi yayınlanmaktadır. Hayır,uyuz olduğum için yazıyorum.Bu kadar basit bir senaryo ve amatör oyuncularla böyle bir dizi çok da kalitesiz olmayan bir Tv kanalında nasıl yayınlanmakta, anlamadım. Senaryo klasik, zengin-fakir çatışması, aldatma,entrika,esas oğlan vs çapkın zibidi, profesör baba, gençliğinde yaptığı hatalar,gayr-i meşru evlat...Aman işte bilindik durumlar...



Aklıma bu film geliyor ne zaman Fox'da Deniz Yıldızı'nı görsem. Allah'ım ya hiç mi yaratıcı olamayacağız? Hep mi klasik olaylara takılıp kalacağız? Zengin-fakir hikayelerinden,ağa ve aşiret kökenli dizilerden ve özellikle askeri konu alan dizilerden ögh geldi! Yetti gari! Biraz yaratıcı olalım lütfen!



Bilmiyorum ben mi bu kadar abartıyorum ama siz de ekranlarda mis gibi diziler görmek istemez miydiniz?!

2 yorum:

  1. Canım benim hep aynı konular zaten..Hep eski Türk filmlerinin konuları dönüp duruyor.Bir kere birşey izlenmeye,beğenilmeye görsün ona takılıp kalıyoruz..
    Şimdi olsa bi 'Çemberimde Gül Oya' da izlesek..

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Peri,

    Zaten ben "Çemberimde Gül Oya" ve "Hatırla Sevgili" dizilerini asla asla diğer dizilerle kıyaslamam.Allah'tan "Bu Kalp Seni Unutur Mu?" isimli dizi başlıyor! Merakla beklemekteyim...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails