10 Ekim 2009 Cumartesi

Gitmek Zamanı Şimdi


Ah halen ağlıyorum. Film biteli neredeyse 20 dakika oldu ama halen ağlıyorum. Sevgili Emrah Ateş ağlayacağımı söylemişti ama açıkçası bu kadarını beklemiyordum.Az önce Umut filmini izledim.Nasıl bir filmdi Yarabbim! Türk filmlerine asla ön yargıyla yaklaşmadım,yaklaşmam da ama bu film de kesinlikle unutulmazlar arasına girdi!

Gitmek zamanı şimdi...
Senden senin için vazgeçiyorum...
Bunu bir gün anlayacaksın...
Gitmek zamanı şimdi...

Ah hepinize filmi izlemenizi tavsiye ediyorum. Oldum olası, belki de içimde yarım kalan baba figürünü tamamlamak adına, baba ve evlat ilişkili filmleri hep sevdim. Ama bu film kesinlikle baba ve evlattan daha öte bir yerde...Bilmiyorum...Halen beter halde kalakaldım.

Bir insan sevdiği için her şeyi göze alır, bu kaçınılmaz. Hele de bir anne ya da bir baba evladı için varı yoğa katar. Tabii istisnaları tenzih ediyorum. Merak ediyorum ama kendi canı pahasına sevdiğine can verecek kaç kişi vardır. Sadece anne babadır...

Klasik temalı bir film gibi de gelse, sonu başından belli de olsa bu film benim için bir yapıt! Mükemmel bir yapıt hem de...

Allah başlara vermesin, eğer canınızın canını kurtarmak adına elinizden bir şey gelmiyorsa ve onu kurtarmak için sizden bir organınızı vermeniz isteniyorsa ne yapardınız? Mutlaka verirdiniz.Şahsen ben de veririm! İlla ki tanımam gerekmiyor...Peki ya sizden canınızın canı yaşaması için kalbinizi isteseler verir miydiniz?!

İzleyin işte...
Daha da konuşamıyorum...

2 yorum:

  1. Ben Türk filmlerine ön yargıyla yaklaşıyorum çünkü bazen 5 para etmez işler yapılıyor. Ama işin içinde komedi veya duygusallık girince bu işi çok iyi yapıyoruz. Filmi çok merak ettim. Tavsiyen üzerine en kısa zamanda izleyeceğim..

    YanıtlaSil
  2. @Fatih,

    Tabii cidden sadece gişe için yapılan filmlerde var ama istisnalar kaideyi bozmuyor ki:)Umarım beğenirsin çünkü ben cidden çok sevdim ama işte zevk:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails