6 Ekim 2009 Salı

Fala İnanma Falsız Da Kalma!


Nedir bu?!
Az önce içip de kapadığım kahvemden çıkan fal. Telvenin oluşturduğu şekillere çok inanmasam da,evde bakacak ve bu tip şekillerden anlayacak birisi olmasa da alışkanlık işte, kahve içilir orta şekerde ve içen kişi kendisine doğru dilek tutarak ya da bir şeyler dileyerek kapatır fincanı. Fincanın üstüne bir yüzük konulur varsa, yoksa kendiliğinden soğuması beklenir.Fal işte...
Efendim fincanıma bakınız. Karşıda görünen şekli neye benzettiniz?
Rüyalarımın çıktığını görmedim,çıksaydı çoktan kadro alırdım ama Kpss'ye girmeden önce güzel şehirlerimizden 1'ini görmüştüm.Oraya atanmıştım.Sonrasında, kendi kızının atanacağı yeri Öss'den önce gören amcam da rüyasında aynı ilin bir ilçesine atandığımı ve anneannem de yine aynı ilin ayın ilçesine atandığımı rüyasında gördü.Ve fala baktırmıştım, orda da aynı ili söyledi falcı komşu.Hangi şehir olduğunu söylemeyeceğim, olmaz diye korkuyorum aslında:( Boş bir ümit benimkisi ama sizce karşıda görünen şekil Karadeniz Bölgesi'ne benzemiyor mu?!
Allah'ım fala inanmam, sen benim hakkımda hayırlısını ver ama bu şekilde insanı tuhaf yapıyor.Haksız mıyım?!
Dualarınızı esirgemeyin...
Kalın sağlıcakla...
Virgül...

2 yorum:

  1. dağlar kıyıya paralel, evet evet. bu! ahah.

    YanıtlaSil
  2. @Can kardişim,

    Benziyor ama değil mi?!
    Sen biliyorsun ya!!!

    Allah'ım gönlüme göre ver!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails