12 Ekim 2009 Pazartesi

Ekran Kirliliği-2


Ya nedir benim bu Flash Tv'ye olan sevgim(!).

Aha...

Ya neden televizyon izlemediğimi şimdi daha da iyi anlıyorum ve kendimi sonsuz tebrik ediyorum defalarca. Az önce yine zamping yaparken rastladım. Böyle bir yarışma programı var. Hani işte popstar,kokstar tarzı birşey. Aha...Jüri üyeleri, Flash Tv'nin vazgeçilmez ikonu Yalçın abi, pavyonlardan sahnelere uzanan yolda kendini gösteren Mehtap ve adı sanı bilinmeyen bir tarotçu.Yarabbim! Konsept diye diye yırtınan Mehtap'a mı yoksa kendini müzisyen sanan Yalçın'a mı kime bilmem ama ne olur bu programları yapanlara ve izleyenlere akıl ver!

Aklı kıt birisi olarak bunu diliyorum!

Ha işte anlamadım ama Her Cevhere Bir Altın adı programın ve sonucunda bilmem kime altın mı ne veriliyormuş! Ayol bayılmak üzereyim şimdi!

Ne olur birisi bu ekran kirliliğine son versin!

2 yorum:

  1. Hele o mehtap varya tam bir ekran kirliliği ya :) ortaya çıkarıp meşhur edenler utansın..

    YanıtlaSil
  2. @Fatihcan,

    Aha! Kesinlikle ya...:D

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails