26 Ekim 2009 Pazartesi

"Dünya"

NE ruhen ne de fiziken daha iyiyim.Bu halime rağmen gittim paşalar gibi Coğrafya çalıştım.Sonra kendime ödül olarak bir Çokoprens ısmarladım.Bu kadarını hak ettim ki...

Ama akarsuları,gölleri,yapılarını öğrendikten sonra...

Kendi kendime sakin sakin son zamanlarda dinlediğim o güzel albümü açtım.


YILDIZ USMANOVA...
Kısaca bilgi vermek gerekirse eğer,Yıldız Usmanova Orta Asya'nın Madonna'sı olarak bilinen bir usta ses kendisi.Bugüne kadar dünya üzerinde 20 milyon albüm satan gerçek bir sanatçı. Özbekistan kökenli sanatçı,gerçekten muhteşem şekilde Türkçe yorumluyor şarkıları.Zaten eğer albümü dinlerseniz, ne usta seslere rastlayacaksınız.Fatih Erkoç yeter zaten!Albümü yapan başarılı Mustafa Ceceli de olunca bu albüme doyamadım.


HER parça öyle güzel öyle içten ki cidden ben bir albümü bu kadar isteyerek nadiren dinledim.Zaten Usmonova'nın sesi öyle kadife ki...Bir şarkıyı 3-4 defa ard arda dinledikçe dinliyorum.Gözlerimi kapayınca,sanki ne an itibariyle daha da artan gribin etkisini ne de içimdeki sıkıntıyı hatırlıyorum.
Şiddetle öneriyorum...Yüreğine sağlık Yıldız Usmonova...

2 yorum:

  1. öyle bir anlattın ki NoNeLeSS, D&R'a bir dahaki gidişimde alacağım bu albümü :)) merak ettim :))

    YanıtlaSil
  2. @Geveze'ciğim,

    Yeni tatlara ve seslere açıksan ki öyle olduğuna eminim,kaçırma derim:) Usmonova işte...Cidden adı sanı yeter:)

    D&R gitmişken bakınever bakayım,gözüne kestirdiğin bir şey olursa bana da al!!!

    Aha aha ...

    Bu ne yüzsüzlük:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails