7 Ekim 2009 Çarşamba

Cümlelerim Karışık! Aha...


Nedir bu?!
Aha ne olabilir ki?! Kıl yumağı Badem ve terliklerim. Az önce makinemi bilgisayara aktarıyordum, zaman geçsin diye.Tarihin tozlu sayfalarına dalmıştım az önce.Büyük Selçuklu Devleti'ni kurdum, henüz yıkmaya başlamadım. Aha! Mis gibi deniz havasını hissediyordum az önce.Aha...
Ne diyordum ben? Evet, fotoğraftan bahsedecektim. Oğlum evdeki bütün terlikleri toplamış ve kendince oynamakta. Zıpçıktı ya!Terliği veriyorum,almıyor. Ama ne zaman ben bir terlik giysem, ayakkabı giysem direk saldırıyor! Oyun istiyor oğlum ya! Maymun!Aha...
Bu aralar nedense iyice oyun sevdalısı oldu. Dişleri de çıktı çok şükür ancak sürekli zıp zıp zıplamasından şikayetçiyim. Ne alaka derseniz, zıplıyor ve tutunmak istiyor. Sonrasında mı ne oluyor? Az önce olan şey oluyor, şortum cırt diye gidiveriyor.Gitsin bakalım! Nasılsa artık yırtık şortlar,kotlar moda!
Aha...

4 yorum:

  1. ehehe :) Aaa çok tatlı bir şey o ya. Ama ben onun kedimi yoksa köpek mi olduğunu çözemedim burdan. Allah bağışlasın. Keşke benimde böyle bir arkadaşım olsaydı :)

    YanıtlaSil
  2. @Fatih,

    Kedi sevmeyen ve köpeklere bayılan birisi olarak,tabii ki köpek benim oğlum:)Ama çok tatlı cidden,o yokken daha farklıydık şimdi daha farklı oğluş o!Evin neşesi:)

    YanıtlaSil
  3. Badem modaya uymanı sağlıyor NoNeLeSS :) Hem de öyle yapmacık olmadan, doğal görüntüsüyle yırtık olmalarını sağlıyor :D

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili The SummerSon,

    Hiç bu yönden düşünmemiştim:)Aha...
    Badem sağolsun ya nasıl da düşüncelidir benim oğlum, ay o olmasaydı:)

    Aha...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails