1 Ekim 2009 Perşembe

Burası İstanbul, ya Orası?!


Kaç gündür televizyonda görüyorsunuzdur reklamları.Forum İstanbul açılıyormuş.Yuppi ne kadar önemli ne kadar mutlu oldum.Neler yapsam acaba?Nasıl bir kutlama? Hem gördüm hem gördüm ki İstanbul'daki insanlar daha özgür! Hem İstanbul'da insanlar istediği herşeyi yapmak da serbest. Ee her sorunun cevabı: BURASI İSTANBUL!

Biliyorum,biliyoruz orası İstanbul.Tamam, orası büyükşehir,orası kosmopolit ama orada insanlar varolan değerlerden arınarak mı yaşıyor?

Hadi ordan!

Üstteki fotoğraf Mavi'nin sezon kataloğuna ait. Evet,ORASI İSTANBUL!


VE üstteki fotoğraf...

Bakın BURASI da İSTANBUL!

2 yorum:

  1. taşı toprağı altın istanbul
    pehhhh

    aklıma neden geldim istanbula türküsü geldi :)

    YanıtlaSil
  2. @Emrah,

    Taşı toprağı çamur İstanbul...

    Valla ben de bu blogu yazarken o türküyü mırıldanmıştım:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails