7 Ekim 2009 Çarşamba

Breh Breh Breh


Ne zor bir geceydi!
Uyuyamadım.Zorluk çektim nedensizce.Rüyamda coğrafik terimlerin arasında kalmıştım.Ne alaka, nasıl mı?!
Karstik yapılar,Horst-Graben yapısına sahip olan Ege bölgesi,Aşındırma ve Biriktirmeyle oluşan yer şekilleri...Arasında kalakaldım...Cidden kaldım. Sıyırma noktasına geldim.Uyandım.Su içtim, dua ettim yattım yine aynı arbede...Yok stres yaptım ondandır.
Kendime yeni kitaplar almam gerek. Daha doğrusu, soru bankası almam gerek. Konu anlatımında güzel ama soru olarak zayıf. Bakalım ne olacak?! Artık bitti pilim.Anam! Sabah kahvemi içiyorum şu an.Kendime gelip tarih çalışacağım.Niohaha...
Bugün akşam keman konçertosu var. Gitmeyi düşünüyorum. "Keman" deyince aklıma gelen tek isim Farid Farjad.Virtiözüm,ustam benim.Kemanı ağlatarak çalıyor.Mersin'e geldim geleli afişlere daha dikkat eder oldum. Cidden sosyal ve kültürel açıdan oldukça kosmopolit bir şehir burası. Seviyorum burayı aslında.Niohaha...
Gün be gün hayata çok farklı gözlerden bakmaya başlıyorum. Bazen şikayet ediyorum, bazen susuyorum ama cidden şükrediyorum. Hamdolsun!Kızıyorum aslında herkese,herşeye ama kabul etmem gerekirse ben kendime kızıyorum. Birşeyleri başarmak da zorlanıyorum diye. Oysa ki,ne zorluklar gördüm ben ya! Niohaha...
Ben daha kendimi anlamak da zorlanıyorum.
Ne yapalım...
Virgül...
Aha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails