18 Ekim 2009 Pazar

Bir Kaç Güzel An...

Evet, ben geldim. Sonunda fırsat buldum ve yazıyorum. Çok yoruldum cidden!
Uzun ve karışık bir yolculuktu. Trenle yolculuk zevkli ama bir o kadar da yorucu...Ama iyi geldi. Memleketimi görmek, kendi evimde, kendi yatağımda doyasıya uyumak...Özlemişim!Tamam burası da benim evim ama orası ayrı ya! Mis gibi mis...Soğuktu Kayseri. Kat kat giyinerek ve yün yorganıma sımsıkı dolanarak uyudum.Oh! Ehliyeti de aldım! Sonunda!



ASLINDA zor oldu gitmek. İlk treni kaçırdık, sonrasında, annemin şikayetlerine rağmen kulağımda en sevdiğim ezgiler çalarken, elimde sadece yol için edindiğim Hande Altaylı & Maraz ile güzeldi. Ara ara kareleri canlı tutmak için edindiğim fotoğraf makinemle güzelleştirdim yolculuğumu.Ayrıca, kendimize yeni arkadaşlıklarda edindik annemle.Bu arada Maraz güzel bir kitap.Hatta ana karakterin annesi bazı özellikleriyle anneme de benziyor.Aha...Her ne kadar şu an o kitabı okuyan annem, "Aaa hayır ben öyle miyim?" dese de evet öyle...Aha...Giderken, bitti bu kitap. Güzeldi ya yolculuk cidden...

Kayseri'ye inince bizi buz gibi bir hava karşıladı.Özlemiştim. Ciğerlerimin son hücresine kadar çektim havasını. Çevre kirliliği az olan bir şehir. Oh!Bizi can kardeşim Erdem aldı. Eve gittik. Bıraktığım gibiydi herşey. En çok da kitaplarımı ve odamı özlemişim.Ne tuhaf di mi?!Aha...Ertesi gün, sınavım vardı ama öncesinde gönül almak için ziyaretlere gittim.Ah bunları da özlemişim!Aha...



Dün akşam da döndüm döndüm.Güzeldi.Yeni bir kitaba başladım dün yolda. Evde buldum, okumaya başlamamıştım fırsatım yok diye ama başladım gerçekten çok güzel.Tarihin bilinmezliklerinden bahsediyor ki ben gibi bilinmeyenleri merak edenler için süper bir ötesi. Atlantis şehri'nden Piramitlere kadar bütün sırlara perde tutan ve gizemi araştıran bir kitap! Şahsen ben beğendim.

Yok yok iyi geldi bana bu yolculuk!
Dahası da var ama zamanla yazacağım!
Temizliğe devam etmem gerek...

Aha...

Virgül...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails