14 Ekim 2009 Çarşamba

Baba Tacizi


Tüylerim ürperdi.
Bir anda nutkum tutuldu, dilim dişlerim birbirine kitlendi. Ne diyeceğimi bilemedim. Daha doğrusu sinirimi nasıl haykıracağımı, nasıl bir tepki vereceğimi bilemedim. Bir haber okudum, daha doğrusu bir yazı. Bu yazıda bir genç kız, henüz 15'ine yeni girmiş bir genç kız yardım istiyor. Bu genç çocuğumuz, evden çıkmasının hatta banyo yapmasının bile yasak olduğunun bunun sebebinin kendisi olduğunu bilip bilmediğini ama daha fazla buna dayanamadığını söylüyor. Nedir bu?

Baba Tacizi!
Evet, babası, öz babasının tacizi.Babasının alkol kullandıktan sonra, farklı tepkiler verdiğini,yanlış anladığını düşünen bu genç kız, aslında yanlış anlamadığını fark ediyor ve bu durumu öz annesine anlatıyor. Annesi ise, böyle bir iftirayı nasıl eşine atabileceğini, eşinden ziyade böyle bir şeyi babasından nasıl umduğunu söyleyip kızı bir güzel dövüyor ve okuldan alıyor. Başta da söylediğim gibi, banyo yapmasını bile yasaklıyor.
Bir gece, babası yine alkol alıyor ve odasına girip kızı yine tacize başlıyor, kız babasından kurtulmak için annesine yakarıyor ama anlıyor ki annesi de kapıda ve onları izliyor!
Yuh!
Daha diyecek bir şey yok! An itibariyle bu kızımız devlet tarafından korunmak için yardım talep ediyor!
Aslına bakarsanız, bu hikayeyi okurken de şu anda da aynı duyguları,aynı siniri taşıyorum bünyemde. Kurmaca gibi gelse de, bu gibi örnekler ne yazık ki günümüzde çok fazla! Ensest diye adlandırılsa da, bu ensestlik değil, tamamen şerefsizlik! Kim ne derse desin, bu tamamen şerefsizlik!
Buna benzer bir olay, ne yazık ki kendi arkadaşımın başından da geçmiş,hatta arkadaşıma tecavüz eden öz babası, adi adam, sarhoştum yoksa o benim kızım, demişti mahkemede. Mahkemede diyorum çünkü ne yazık ki arkadaşımın bedeninde babasına ait sperm örnekleri bulunmuştu. Arkadaşım şu an yurt dışında, ablasıyla ve annesi ile beraber yaşıyor. Ve halen tedavi görüyor.Bu yazıyı okurken biraz da aklıma arkadaşım,hastane,mahkeme ve sonra yaşanılan anlar geldi.
Diyecek öyle çok şey var ki...
Merak ediyorum, bir insan kendi canının parçasına, canının canına bunu nasıl yapabilir? Bir aile buna nasıl göz yumabilir? Nasıl bunlar göz ardı edilebilir? Sapık bir babanın ve suçlayan bir annenin yaptıkları toplumun aslında bir yarası değil midir?Böyle sapık bir ailenin zihniyeti sapık değil midir?!
Bunların hesabını kim verecek merak ediyorum!
Allah'ım hepimizi korusun...

11 yorum:

  1. kanım dondu. adiler. zıkkım için!

    YanıtlaSil
  2. @MKY,

    Zıkkımı bile haketmiyorlar!

    YanıtlaSil
  3. dümdüz sövüyorum ama
    dümdüz yazamıyorum
    küfüretleli.blogspoıt.com diye bir sayfa açacam ha
    pasoda böyle haberler
    millet bassın rahatcana küfürü

    YanıtlaSil
  4. @Emrahcan,

    Ben de sayıyorum, sövüyorum!
    Allahlarından bulsun!

    YanıtlaSil
  5. boyle bisey benimde basima geldi, oz babam taciz etti beni, 14 yasindaydim is seyahati icin turkiyeye gelmisti bende onunla geldim, otelde beraber uyuduk, bana dokunamaya basladigini gordugum an nasil tepki versem bilemedim cunku sadece o ve ben vardim, annem bile yoktu cunku biz turkiyedeydik is seyahati icin gelmistik fransadan.resepsiyona gidip polislere mi haber versem dedim ama yine korktum cunku ailemden hic kimse yoktu yanimda, onunla bas basa birakirlar beni diye korktum. fransaya dondugumde bi sure sustum, sonra patladim, teyzeme anlattim ben direk anneme anlatamadigim icin... inanmadilar, basta baban seni tabiiki sever dediler, sana sarilmistir kiziyla uyumak icin, belki uyku sirasinda bacagini atmistir sadece ustune yanlis anlamissindir dediler.babami cagirdilar odaya, yerin dibine battim cok yanliz hissediodum kendimi, annem "sen bu kiza boyle boyle mi yaptin" dedi, itraz etti tabiiki, annem bana dondu anlatsana hadi ne yaptigini dedi, bende otelde bana dokunmadin mi dedim? sonra siz anne kiz bana iftira atip ne yapmaya calisiosunuz dedi falan bagirdi cikti
    sonrasini hatirlamiyorum, heralde annem yanlis anlamissin olur mu oyle sey o senin baban falan deyip gecti
    ve o aksam ben yine onlarla evimize gittim cunku teyzemlerde aciklamistim bu olayi, ne annemin yuzune bakabiliodum, nede baba dedigim adamin cunku korkuodum kendimi kotu hissediodum
    sonra olay bi sekilde kapandi... bu defada enistem bana asildi, 2 yil pesimi birakmadi, teyzem hamileydi kiyip anlatamadim, gecer diye bekledim akli karisiktir heralde yoksa o benim enistem olmaz oyle sey dedim, gecmedi, anlattim bi gun patladim saklaya saklaya, annem inandi cunku zaten supheleniodu onun bana karsi tavirlarindan, ama teyzem falan inanmadi iftira atiosun bizi kiskaniosun dedi
    tum aile tarafindan disladim hep o enistem dedim kisi el ustunde tutuluyor artik, hepsi bana "zaten sen zamaninda babanada iftira atmistin " dediler...
    simdide iki kardes birden bana asik, biri vazgecti, digeri vazgecmiyor...
    isin icinden cikamiyorum, baskasina asigim beraberiz, annemle paylastim surekli yuzume vuruyor, benim kizim gozumun onunde bir picle fingirdesiyor, kahpe diyor bana, or.... dahil diyor, bir anne nasil kizina bu tur kelimeler konusabilir aklim almiyor, hep susuyorum, napsam yaranamiyorum, karsilik versemde vermesemde bir pic icin karsima gecip havliyorsun diyor bana, ki susuyorum agzimi acmiyorum
    biktim, usandim, zaten sevdigim turkiyede bense fransada... hersey cok zor, etrafimda hep sahte insanlar, yalan bir aile
    iste benim hayat hikayem
    herseye ragmen ben bisey olmamis gibi davraniyorum, koru yollara dusmeyeyim diye kaldim bu evde cunku sadece 14 yasindaydim, ve o gunden bugune boyle devam etti, simdi 19 yasindayim ama hersey dun gibi aklimda, icimdeki birikim...
    napsam diye dusunuyorum isin icinden cikamiyorum, herseye ragmen iyi bir gelecegim olsun diye okuyorum kendimi kurtarmak icin, sevdigim cagriyor beni, cekip gitsem diyorum ama herseye ragmen yine ailemi dusunup burda kaliyorum ben gidersen millet isin icini bilmiyor ki kizlari evden kacti derler ailem uzulur diye, hergun yuzlerine bakiyorum oynuyorum bisey olmamis gibi, bir baba kiz iliski... babamda cok guzel oynuyor...
    YORULDUMM

    YanıtlaSil
  6. @Adsız,
    Ne diyeceğimi bilemedim,okurken resmen elim ayağım titredi sinirden.Allah yardımcın olsun.Bu tür şeylerde kimden nasıl yardım alınır bir fikrim yok,yani karıştım,ancak Fransa'da kanunlar buraya göre daha sağlam,daha güzel.Seni korur,burda ise öyle değil.Sana yardımcı olabilir miyim bilmiyorum ama acizane senden rica ediyorum,lütfen okulunu bitir ve ayaklarının üstünde dur.Seviyorsun anlıyorum,saygı da duyuyorum ama kendinden başka kimseye çok güvenme!Türkiye'ye sevdiğin için gel,ancak okulu bitirip mesleğini eline alınca!Senden tek ricam bu!

    YanıtlaSil
  7. oncellikle tsk ederim deger verip cevap yazdigin icin
    bunlarin hepsi malesef ki gercek, su an ben burda bu yorumu yaziyorum, babam yan tarafta annemin yaninda uyuyor
    ama garip olan herseye ragmen babam uzuldugunde veya isleri yolunda gitmediginde ona aciyorum, uzuluyorum, halbuki ondan nefret etmem gerek, ama ailemdeki kimseye sevgim kalmadi, yoruldum kendimi cok yanliz hissediyorum, derslerime kendimi veremiyorum artik cunku sevgilimden dolayi annemle aramiz fena bozuk, allah yardimcim olsada okulumu bitirip kurtulsam kendi yolumu cizsem
    biliyorum ki okumazsam ne kendi ayaklarim ustunde durabilirim nede yeni bi yo cizecek cesareti kendimde bulurum
    fransada kanunlar evet o zamanlar davransaydim resit olmadigim icin, iceri bile alirlardi, ama o cesareti kendimde bulamadim, "babasini iceri attiran kiz" gozuylede bakilmak istemiodum cunku o yasta ne kadar ileri dusunup bi yol cizebilirim ki
    noneless, elinizdeki herseyin kiymetini bilin nolur... benim gibi insanlari gordukce sukredin halinize
    kimden nasil yardim alirim bilmiyorum ama ben bisey yokmus gibi davransamda bazen ruyalarimda babamin beni taciz ettigini goruyorum hatta kendi evimizde salonda, yani odamin hemen yan tarafi, izleri halen kalmis bende demek ki atlattim sansamda, guclu gibi gorunsemde bitkinim yorgunum

    YanıtlaSil
  8. aradan 5 yil gecmis, bu saatten sonra kanunla falan isim olmaz, ki zaten buna ragmen kinci degilim, allah affetsin bu tur serefsizleri, allaha havale ediorum, hakkim hellal mi deil mi bilmiorum, kimsenin (babamda olsa bunu bana yapan) diger taraftaki yerine mani olmak istemem, yinede mekani cennet olsun diyebiliyorum umarsamaz dilim ama bilmiyorum, herald eoyle incilmisim ki artik ne beddua ne bisey etmeye bile tenezzul etmiyorum....
    herseye ragmen defalarca kendimi sorguladim acaba gercekten yanlis mi anladim die, ama bikac defa elini dosume kaydirmak istemesi falan dusunuyorumda kendimi kandirmaya calisiomusum, cunku hepsi gercekti! Inanmak istemesemde
    ama tek istedigim cekip gitmek burdan, cok sevdigim vatanimda turkiyede is bulup yerlesmek onume bakmak kendime bi yol cizmek ailemden uzakta
    cunki hic birine ihtiyacim yok
    fransadan ...

    YanıtlaSil
  9. @Adsız,

    Geçmiş olsun demek yetersiz kalır sanırım da Allah yardımcın olsun.Aradan yıllar da geçse yapılan haksızlıklar ya da ne denir ki şerefsizliğin bedeli ödenmeli...

    Anneni karşına alma derim,hele de sevdiğim dediğin insan için.Neden mi?! Acı ama gerçek aşk diye bir şey varsa biter gider,inanmayabilirsin ama bu gerçek...O yüzden ne olur,sen sadece kendine ve derslerine odaklan.Yaşadıklarını unut demiyorum,unutman zordur,ama zamanı kendine lehine kullan lütfen...

    Sonrasında,ister sevdiğinle ister tek başına istediğin şekilde istediğin yerde ol!

    YanıtlaSil
  10. annemin biraz destegi olsa bana hersey daha guzel olacak, daha kolay olacak ama iste ...
    nedense durduk yere aklima geldi, benim durumumda insan var mi hic diye internette bakiniodum ki tesadufen bu siteyi gordum, icimi doktum, cok tsk ederim derdime ortak oldugun icin... bana yol gosterdigin icin
    zaten oyle yada boyle okulumu bitirene kadar baska secenegim yok, annemle bi sekilde idare etmem gerekiyor...
    ah bide okuluma verebilsem kafami, aklim surekli sevdigimde, idare edemiyorum derslerimi, 1 hafta sonra finallerim var, daha calismaya baslamadim bile, gecemezsem o finalleri okul benim icin biter, babamin dukkani var okuldan alip beceremedin deyip babamin yanina sokarlar beni calismaya, ki bunu kesinlikle istemiyorum, ama bunlara ragmen erken davranip kendimi yinede veremiyorum derslerime, halbuki bunlar benim icin motivasyon olmali :(
    napacami sastimm

    YanıtlaSil
  11. @Adsız,

    Rica ederim ben ne yaptım ki.
    İstediğin kadar yaz,çiz.
    Ve şunu diyeyim,herkes gider bir sen kalırsın kendine,kendinden başka kimse yok,anne de olsa yar da olsa.Benim ömür dediğim ömrüm gitti,yıllar gitti.Ve ben kaldım kendime,o yüzden dediğim gibi bitir okulu,dik dur.Geçmişi unutmadan ama her daim hatırlamadan yaşa!

    Sevgiyle,

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails