30 Ekim 2009 Cuma

Anlık Mutluluk


Her ne kadar kaç gündür felaket halde grip ve faranjit ile savaşsam da diyetimi aksatmamaya dikkat ettim.Dahası, annemin zorlamalarıyla cidden yedim ve itiraf etmem gerekirse spora gidemedim.Gerçekten direncim yoktu.Bugün çok şükür iyiyim.İnşallah haftasonu spora devam ediyorum.

Normalde kilo takıntısı ya da sorunu olan kimseler bu karikatürdeki gibi tartılmak istemez.Ben buna "tartıfobia" diyorum. Ben de de vardı ta ki bugüne kadar.Diyete başlayalı tam 11 gün oldu,tartılmaya fırsatım olmamıştı ama kaç kilo olduğumu biliyordum.İnsanın kendini bilmesi ne güzel.Aha!Ve ve efendim ve ve başardım!Hızlı oldu ama bilmem nedendir, tam tamına 4.5 kilo verdim!Yanlış duymadınız, 4.5 kilo!

Hızla verilen kiloların ne kadar çabuk kiloları fazlasıyla geri aldığını, hızla kilo alabilen ama veremeyen birisi olarak biliyorum.Ama bu sefer hepsinden farklı.Hem diyet konusunda kararlı hem de spor konusunda ciddiyim.Az önce ne zamandır içine girmek istediğim ama giremediğim mini mini eteğimi denedim ve evet süper oldu.Oh be!

Darısı diğer fazlalıklara!

18 yorum:

  1. .. Ve darısı başıma :D

    YanıtlaSil
  2. .. Ve darısı başıma :D

    YanıtlaSil
  3. @Sarıcığım,

    Amin canım:)

    YanıtlaSil
  4. İnanmayız minicikle fotoğraf isterük :)

    YanıtlaSil
  5. @RHT,

    Yok artık Lebron James diyorum...

    YanıtlaSil
  6. Şakaydı zaten yanlış anlamadınız umarım...

    YanıtlaSil
  7. @RHT,

    Yo:) Ne yanlış anlayım:) Yanlış anlasam yayınlamazdım ki;)

    YanıtlaSil
  8. vaavvvv helal olsun diyorum başka da bişey demiyorum:)

    YanıtlaSil
  9. @Zeynepciğim,

    Canım benim inşallah böyle devam eder.Teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  10. senin yüzünden ecelsiz gideceğim.

    YanıtlaSil
  11. @Coachcığım:),

    Birşey olmaz,Allah uzun ömür vere:)

    YanıtlaSil
  12. Hastalıklarda az yemenin de etkisi de olabilir, şu günlerde vücudu dirençli tutmak gerek :) Birden kendimi sol omuzdaki küçük kırmızı şeytancık gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
  13. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  14. @Sevgili Mustafa,

    :)Yok yok şeytana uymuyorum ne zamandır sen istediğini söyle:)Ben dirençli olmak için,bol vitamin almaya çalışıyorum merak etme:)

    YanıtlaSil
  15. yedim, yedim şiştim darısı başıma nonelesscımmmm :)))

    YanıtlaSil
  16. @Miacığım:),

    Aa olur mu?Senin en "şiş" halin bile bence çok hoştur.Dikkat et derim:)

    YanıtlaSil
  17. Mesaj gönderirken bağlantı donmuştu, göndermedi sandım tekrar gönderdim, kusura bakma. Blogger bu saçmalıkla çok sık karşılaşıyorum. Mesajlardan birini siliyorum. Sağlıcakla kal :)

    YanıtlaSil
  18. @Sevgili Mustafa,

    Ne demek rica ederim:)Hep hep sorun yaşayabiliyoruz:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails