4 Ekim 2009 Pazar

AİLEM OLDUNUZ! TEŞEKKÜR EDERİM!


Family Guy & Griffin Ailesi ile size merhaba demek istedim.Bu animasyona bayılıyorum yahu! Her ne kadar kimi zaman sıkılsam da izlerken, seviyorum.Aslında yazacaklarımın FG ile alakası var mıdır bilmem ama öyle.Aha!

Dünden bu yana, aslında çok da yalnız olmadığımı fark ettim. Blogdaşlarımdan öyle güzel sözler duydum, öyle destekler gördüm ki...Nerelere sığdırsam bilmem ama çok seviyorum sizleri...Aklıma gelenleri yazmak istiyorum ama nasıl başlayacağımı bilemedim.Ama fark ettim ki söylediklerime gerçekten değer veren ve paylaşmaktan kaçınmayan bir AİLEM var!

Evet bir ailem var! Blog alemi diye geçip gitmemek gerekiyor!
Ah ah cidden nutkum tutuldu,heyecandan ve kendimi iyi hissettiğim için kalakaldım!
Kime nasıl teşekkür edeceğimi bilemedim. Çünkü beni takip eden her canımın bana kattıkları ayrı ayrı özel!

Kim demiş, blog alemi sanal diye?!

BENİ ZOR YANIMDA BIRAKAN SAHTE DOSTLARIMA İNAT,SİZ GERÇEK DOSTLARIMSINIZ!

İYİ Kİ VARSINIZ!

SİZLERİ SEVİYORUM!

6 yorum:

  1. ben de seni seviyorum canım..iyi kötü (mümkünse hiç olmasın) her anında yanındayım,herşeyimle..öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. @Güzel yürekli Perim!

    Canımsın! İnşallah bundan sonra hep güzel anlarımız olur!

    Benden de kocaman mucuklar:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de seni seviyorum NoNeLeSS :) Belki seni çok uzun süredir tanımıyorum ama tanımaya başladığım günden bu yana severek takip ettiğim ve sevdiğim birisi oldun.

    Her zaman yaz! Ara sıra yazılarını hızlıca okuyabilsem de, yorum yazamasam da, takibindeyim! Yorum yazarken zevkle yazıyorum, okurken zevkle okuyorum! İyiki varsın! Hep de ol! :)

    Kocaman kocaman öpücükler sevgi kokan :) Hayatının her anı sevgi ile dolsun, aşk ile koksun canım uykusuz arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  4. @Canım The SummerSon,

    Ne kadar güzel bir yorumla güne başladım sayende:) Ne diyeceğimi bilemiyorum ama emin ol duygularımız karşılıklı...

    Dedim ya sanallığa inat gerçeksin!:)

    Yorum yazmasan da oralarda bir yerlerde beni anladığını biliyorum.Kalpten kalbe sinyalleri hisseder oldum artık:)

    Ben de seni kocaman mis gibi öperim:)

    Huzurla kal,

    YanıtlaSil
  5. Canım NoNeLeSS ben de sayende güzel başladım güne :) Gerçi ben biraz geç başladım ya, olsun :P

    Moralim bozuk bir şekilde uyandım ama cevabın yüzümü güldürdü :) Teşekkür ederim! Her zaman burada olmaya çalışacağım, sen de ol :)

    Öptüm ben de kocaman :)

    YanıtlaSil
  6. @Canım The SummerSon,

    Geç olsun da güç olmasın demişler! Iykk! Kabul ediyorum kötüydü:)
    Moralini bozma cidden, bak bunu ben diyorum.(Morali 7/24 bozuk olan birisi:))

    :)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails