5 Ekim 2009 Pazartesi

Kiracı Olmak

Ah ne zormuş kiracı olmak!
Az önce ev sahibi geldi. Evin eksiğini gediğini tamamlamıştık, onların yarı masrafını karşılayacaktı sözüm ona.Vazgeçti. 3'de 1'ini ödemeye razı oldu.Sağolsun(!).Seneye bu evde oturmayı düşünmüyoruz an itibariyle.Allah için ev sahibimiz, yani gerçek ev sahibimiz olan hanımefendi gerçekten hanımefendi. Ama beyfendi biraz tuhaf. Yanlış sözler de söylemek istemiyorum ama biraz gerildim.Allah'ım evi barkı olmayan ve kirada oturan herkese yardımcı olsun!İyi ki evimiz var memlekette...Hamdolsun!
Oh! Gittiler.Biz de yaptık kahvelerimizi mis gibi köpüklü Türk kahvesi.Biraz sinir stres gitsin diye. Gerginliğe hayatımda yer yok! Bugün umutlu ve neşeliyim! Korkun benden anacığım!
Aha...

4 yorum:

  1. Noneless, şükürler olsun ki şuanda oturduğumuz ev kendimizin ama düşünüyordum da ya evli olsaydım. Kirada olacaktım. Bazen evlenmek fikri kulağıma çok hoş geliyor ama bunları düşününce buna kalkışmamak en iyisi. Eğer bir insanının bu hayatta bir evi varsa, o insanın sırtı yere gelmez. Bence en önemli şey. Bak ne güzel memleketinizde eviniz var. En kötü durumda çeker gidersiniz.

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Fatih,

    Binlerce kez şükürler olsun tabii.Çok şükür evimizde var ama işte öyle çekip gidilmiyor:)
    Kardeşim 4 sene Mersin'de okumak zorunda, bunu geçiyorum, ben kim bilir nerede nasıl görev yapacağım.

    Tek dileğim, Allah iyi ev sahipleriyle karşılaştırsın beni olabilir:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails