8 Ekim 2009 Perşembe

8th Day of October



Ne zamandır izlemek, indirmek istedim de olmadı. Aslında aklımda o kadar çok film var ki izlemek istediğim ama fırsat olmuyor. Bu filme bakmıştım ara ara ama görüntü kalitesi iğrenç olduğu için vazgeçmiştim.Ancak şimdi kararlıyım görüntü kalitesi ne olursa olsun izleyeceğim. 3. ve 4.kısımlar iniyor şu an.Hadi hayırlısı...

Kaç gündür derslerle o kadar haşır neşir bir haldeyim ki! Aslında ne çalıştın diye sorsanız, inanın bomboş durumdayım.Bilmiyorum belki de bana öyle geliyor ama ne bileyim. Sevgili Coach, Mersin'e gelene dek karamsarlığı atarsan iyi olur, dedi.Yok artık UMUTLUYUM!Aslında uzun süredir UMUTLUYUM! Aha...

Böyle kendimi bir kampa sokmak istiyorum. Sadece ders,edebiyat ve müzikle dolup dolup taşan...Ancak ne yazık ki evimizin şu an ki fiziksel konumu buna izin vermiyor. Ama tabiri caizse bir ayar vereceğim bu duruma. Aha...

Az önce kanalları gezerken bir tartışma vardı.Takıldım! Yok öyle çok bir ciddiyeti yoktu.Aksine gülmekten öldüm. Karım yok,karı istiyorum programlarından birisinde, Su Gibi, orada, Kocam yok,Erkek ah Erkek diyen hatunlardan ikisi kavga ediyor, sevgili Songül Karlı'da hatunlardan birisine hak veriyor ve diğerine haddini bildiriyordu! Oh olsun!O dengesiz hatun, kendini bir b*k sanıyordu.12 sene İngiltere'de kalmış da falan da filan da. Diğer kadın da patladı,Madem öyle burda ne işiniz var efendim, kendinize uygun bir eşi neden bulamadınız, amacınız nedir?Nedir bu küçümseyen tavırlar?,diye. Songül Karlı da verdi veriştirdi.Oh! İyi etti! Yahu cidden madem o kadar üstün bu hanım ablamız neden oralarda geziyor! Ayrıca, ne dil bilmek ne de 3 üniversite bitirip yurt dışında yaşamak insanı insan yapar.Acaba sevgili(!) Sümeyye Hanım bunu bilecek erdemi neden elde edememiş?!

Tevazu şart azizim!

"Vakti zamanında Mevlana Celaleddin Rumi Hz.'ni bir rahip ziyaret eder.Bu rahip, dinden uzak,kendisini herkesten üstün gören bir rahiptir. Mevlana Hz.,rahibin geldiğini görünce ayağa kalkar ve O'nu baş köşeye buyur eder. Orda bulunan bütün ahali şaşırıp,"Ne yaptınız Mevlana Hz.?Neden bu rahip için ayağa kalktınız?Değer mi hiç?Haşa!" der.Mevlana Hz.'de cevap verir."Ey güzel insanlar,ben hiç tevazuyu böyle bir rahibe bırakır mıyım?Erdem tevazu da,erdem Yaradan'da!" der."

Yaradan kendini bilmezlerden korusun!

Virgül...

2 yorum:

  1. süper yazmışsın yine
    bu arada umut müthiş bir filmdir
    hüngür hüngür ağlamaya hazır ol

    YanıtlaSil
  2. @Değerli Emrah,

    Teşekkür ederim.Çok naziksin:)
    Valla izleyeceğim birazdan ama madem ağlayacağım, bir gün daha beklesem iyi olur:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails