29 Ekim 2009 Perşembe

5'i 1 Yerde Mim!

Gütünaydın blögcan,
Mis gibi,yağmurlu bir Cumhuriyet sabahına uyandım yine.Tuhaf rüyalar gördüm ama hayırdır inşallah diyerek kendimi gaza getirdim.

Blogları kontrol ederken, değerli Fatih Cüce'nin beni mim'lediğini fark ettim.Oh!İyi ettin!Ellerine sağlık blogdaşım!Başlayalım başlayalım...







- Dolabını açtığında hangi renkler daha fazla?
Uuuu...Renk cümbüşüdür benim dolabım.Önceden öyle değildi.Aslında ben saç rengine göre giyinenlerdenim.KıhKıh!Ama asla değişmeyen iki rengim vardır.Kırmızı & Siyah!Seviyorum ne yapayım!



- Alışverişe gittiğinde hangi mağazaya uğramazsan olmaz?
Efendim, ben öyle markalara takıntılı, aman işte kotum şu,ayakkabım bu olsun diyenlerden değilim.Hatta sosyete pazarı denilen yerleri çok da severim,yeter ki yakışsın, yeter ki kaliteli olsun.Ama mutlak surette Mudo & Batik & PullandBear uğramadan da duramam.Tasarımları çok hoş ne yapayım!



- Kendini rahat hissettiğin giyim tarzı?
Yeri ve zamana göre giyinirim ama kesinlikle vazgeçemediğim tarz sanırım spor.Jean,converse ve mevsime göre sweat ya da tshirt. Ancak mesleğe başladığımdan beri, böyle şıkıdım şıkıdım giyinmeyi daha çok sever oldum.KıhKıh...

- Kesinlikle seksi diyebileceğin şeyler?
Dekoltenin seksilikle paralel olmadığını düşünenlerdenim sanırım ben.Göğüsleri,sırtı,bacakları fora yapmak bence kimi zaman seksilikten ziyade ucuzluğa eş değer.Renklerle de eş değer değil keza.Bu soru, biraz zorladı beni aslında.Ama bir erkek ya da bayanın oturuşu,duruşu ve sanırım mimikleri benim bu konuda fikir yürütmemi sağlar.



- Asla giymem dediğin kıyafetler?
Kişi ismi vermek istemem ama Hande Yener'in son zamanlarda giydiği o abuk sabuk kıyafetleri hayatta giymem.Ve tabii bi de basitim diye bağıran kıyafetleri de.Ve of pof, son zamanlarda herkes tarafından beğenilen ama benim pof beğenemediğim,kot eteğin altına giyilen o paçaları dantelli olan taytları.Madem etek giyiyorsun,bırak öyle kalsın.Ayyyy sanırım tayt-ımsı hedeleri de giymem yau..İkoncanlar gibi aaa bi de Emo gibi giyinmem aaa...Çizgim belli işte!



- Fiyatları gereği ulaşılması zor yabancı markalardan en beğendiğin?
Pof...Aslında zor soru.Ürünlere göre değişiyor aslında markalar.Hermes,Louis Vuitton & Gucci.Ulaşılması zor değil ama şu an mümkün değil.



- En fazla yatırım yaptığın sektör?
Tabii ki kitap sektörü.Aha böyle bir sektör var mı bilmem ama ben en çok kitaplarıma para harcarım.Feda olsun!



- Kitap, film, spor hangisini diğerlerinden daha çok yapıyorsun?
Hepsi!Hayatımda hepsinin yeri farklı farklı ama kitaplarımın yeri çok farklı...


- Dışarıdayken yemek yemeği en çok tercih ettiğin yerler?
İşte zor...Et yemez,fast food sevmez birisi olarak zor.Pof!Yer adı verip reklam yapmak istemem ama bulunduğum şehre göre değişiyor gittiğim mekanlar ama genelde farklı lezzetleri barındıran yerler tercihimdir.

Bu güzel mimi ben de sevgili blogdaşlarım CoachBear, Sarı & Geveze'ye armağan ediyorum...

Mimledim oh oh!

Bu arada değinmek istediğim bir şey var.Ukala olarak algılanmak istemem ama çok sevgili arkadaşlarım,mim sorularını kim hazırlıyor bilmem ama rica ederim soruları hazırlarken dilimizin yazım ve imla kurallarına uyalım.Ve tabii anlatım bozukluğundan da kaçınmaya dikkat edelim.Az önce sorulardaki hataları düzeltmek istedim ama yanlış anlaşılmaktan korktuğum için rica etmem daha mantıklı geldi.Öyle işte...

Sevgilerimle...

6 yorum:

  1. aa teşekkür ederim :))
    bu arada ilk resimdeki siyah şorta bayıldım :)) gel beni giy diyor kerata :Pp

    YanıtlaSil
  2. Cevaplar için Teşekkürler Noneneless :) Et nasıl yemiyorsunuz anlamıyorum ya..

    YanıtlaSil
  3. @Tatlım Gevezem:),

    Ben de bayıldım...
    Şu ekstralar üzerimden gitsin,gidilip alınası...:)

    YanıtlaSil
  4. @Fatihcan,

    Ben teşekkür ederim ki...Sen nasıl yiyorsan, ben öyle yemiyorum:)

    YanıtlaSil
  5. hemen yanıtları kendi blogumda çemkirmeliyim.

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails