22 Ekim 2009 Perşembe

22.Ekim.09 Perşembe


Bilmem nedendir kaç gündür blögcan sana rahat rahat açılamıyorum.Hayırlara vesile olsun bu durum anlamadım ama tuhafım yine. Hayır, çok şükür hayatımda herşey yolunda gitmek de. Tabii bu Kpss beni aynı şekilde kasmakta. İtiraf ediyorum, bir kaç gündür adam gibi çalışamadım. Hatta bugün kitabın kapağını da açmadım ama kendimi kasmaktan kaçınıyorum. Pof!
Son 3 gündür, diyetle beraber aşırı derecede felaket felç sıcak var Mersin'de.Sanki bütün nem buraya gelmiş, halay çekiyor. Yarabbim bu kadar mı nem olurmuş, anlamadım. Kıbrıs'ta bile görmedim ben bu kadarını ya da gördüm dikkat etmedim.
Çok şükür herkes de iyi blögcan. Malum son güncel olaylar bunaltıyor ev ahalisini ama tepki vermeden susuyoruz. Dün Badem'le beraber haberleri izliyorduk, daha doğrusu, Badem bey uyuyordu da ben de ayak ucuna kıvrıla kıvrıla kıvrılaverdim.Bir anda haberlerin etkisiyle ağlamaya başladım. Önce geldi yanıma, yüzümü yaladı o kocaman diliyle, sanırım göz yaşlarımı silmek istedi.Sonra ben başladım anlatmaya. Dertleştim.Delirdi demeyin he!Sonra, dayanamadım iyice ağladım.Badem cidden beni anladı! Geldi, yaladı suratımı, başını bir sağa bir sola eğdi. Sonra, bir patisini yüzüme koydu ve omzumda uyudu.Sakın gülmeyin bana ama biliyorum oğlum beni anladı ya...An itibariyle bilmem kaç çift terliğimi almış oynuyor ve dahası kendisine yeni yatak edindi. Benim yatağım. Her sabah sekmeden 07.30'da geliyor, battaniyenin altına girip benimle uyuyor.İnsanlar hayvanlaştı ya, benim oğlum da insanlaştı haliyle!

Pof! Böyle tuhaf zamanlardayım. Bakıyorum da bloglara da herkes de bir sıkıntı var. Üzülüyorum, elim uzansa da bütün blogdaşların sıkıntılarını alabilsem diyorum ama olmuyor yahu! Kelin ilacı olsa diyorum da niyet önemli sanırım. Dualarım hepinizle canlarım cidden. Yaradan kabul ederse tabii.Blögcan ya valla durum bunlardan ibaret.
Bu arada efendim, diyet deyince, gayet iyi gidiyor. Sporumu da aksatmıyorum ya aferin'ler bana!Aha...Nasıl da gaza getiriyorum kendimi, vın vın vın gaz...Ah inşallah bu sene herşey güzel olacak.Bir umut pıtırcığı var bünyemde. Sevgi kelebeği,mutluluk perisi...Aha...Klasik NoNeLeSS işte aslında ama işte yok yok bu aralar tuhafım ama iyiyim de...Terazi ya da İkizler de değilim, dengesizlik söz konusu değil ama böyleyim.Aha...Şimdi bütün Terazi'ler, bütün İkizler'ler (İkizler'ler ha aha aha Geminis işte annem!) bana saldırmaya başlarmış.Aha! Ama korkun tıs tıs tıs ben bir Akrep'im!Aha ne alaka ya...
Öyle be blögcan...
Öyle işte...
Virgül...

6 yorum:

  1. insanların hayvanlaştıkları nekadar doğru!

    YanıtlaSil
  2. @Zeynepciğim,

    Ne yazık ki öyle pof!

    YanıtlaSil
  3. Badem'in insanlaşması konusundaki ironiyi çok güzel yakalamışsın, çok takdir ettim.
    Harcanıyorsun :)

    YanıtlaSil
  4. İnsanların hayvanlaştıkları çok çok doğru hemde..

    YanıtlaSil
  5. @KM,

    Çok teşekkür ederim...
    Bilmem ama haddimi aşmadan ileride bir kitap yazmak istiyorum:)

    Hayırlısı:)

    YanıtlaSil
  6. @Fatihcan,

    Cidden öyle...
    Ben hep diyorum, Badem'e elimi versem en fazla ısırır, kanatır ama sonra acıdığını görünce bırakır. Oysa ki, ne yazık ki birilerine omuz veririz onlar o omzu kırar.

    Off işte benim oğlum asil,vefalı ve sadık!
    Çoğu insan-cıktan daha insan:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails