9 Ekim 2009 Cuma

09.Ekim.09


Galata Kulesi

Tünaydın efencağızlar...
Hayırlı cumalar...
Bugün ayın 9'u...Ekim 9 bugün...Galata Kulesi'nin güzelliği ve bugün ayın 9'u...Ne alaka?!
Bir anlamı var ya da yok söylemek istedim.Aslında bugün davranışlarımda bir tutarlılık olmasını da beklemiyorum.Varsın olmasın diyorum.Zor bir gece geçirdim aslında. Uykumu alamadım,hoş ben zaten uzun uzun zamandır uykumu alamıyorum.Bunu defalarca söyledim, siz de biliyorsunuz zaten...


Kuzguncuk

Bir kaç fotoğraf paylaşmak istedim.Katrajımla çok mutluyum ben bunu fark ettim aslında.Mis gibi!Seviyorum ben İstanbul'u.Nereden mi esti şu an?! Az önce bazı sitelere bakıyordum,haberleri okuyordum.Ders çalışmadan önce sanırım kendimi adapte ediyordum ders çalışma fikrine.Sonra, W.A.S.P grubunun 19 Kasım'da, doğum günümden 1 gün önce İstanbul'a belki de son kez geleceğini okudum.Malum çok eski bir grup, belki de canlı performansını son kez izleyecektim.-cektim diyorum çünkü gidebilme ihtimalim söz konusu bile değil. Kesinlikle mesafe değil sorun,ekonomik şartları da bir şekilde ayarlardım ama 21& 22'sinde sınavlarım var. Pof! Ah ah kafamı taşlara vursam az!İmkanlar uygunken bir şeylere evet demeliydim de ah ah...Kısmet diyelim de susalım...


Haliç

Bu blog bir iç çekiş aslında.Cidden bugün iyi modda değilim.Hoş, benim uzun süredir bu mod'larım, gegitlerim süregeliyor ama hadi hayırlısı. Yok,blogcan bugün tuhafım. Sabah sabah da iyi uyanmadım zaten. Dün gecede gerildikçe gerildim.Hayır, biliyorum kendime ediyorum kimseye değil.Kimsenin cidden umrunda değil.Aha! Benim de umrumda değil artık. Aman hayırlısı ya...Beni bilen bilir, ben umudunu kaybeden bir insan değilim. Asla da kaybetmem ama yorulan bünyem bazen böyle iç çekişlerine meydan verebiliyor.


Yeni Camii

Kuşlardan korkuyorum ben.Cidden korkuyorum. Ama çok seviyorum. Hele de güvercinleri...Farklı bir yaradılışları var sanırım güvercinlerin.Bilmiyorum ama öyle güzel yaratıklar ki...Cidden Allah'ım nasıl yaratıyor! Bir şey merak ediyorum,anlamıyorum da aslında, bu güvercinler özellikle camii avlularında mı toplanıyor, yani bu bir rastlantı mı?! Ah yine ne sorulara başladım!Aklıma Can Yücel'den Kuşlar Vardır şiiri geldi.

Kuşlar vardır, cana benzer havalarda;
Soğuksa kar, baharsa yaprak;
Bir başına büyür toprakta ömrümüz,
Güneşle yeşil elleriyle çıplak;
- Uslu ayaklarla başlamış yolculuk -
Yürünmez öyle, bazen durulur,
Ve iner erenler katına yorgunluk;
Kapanır sukun üzre kitaplar.
Nefeslerle sürüp giden yaşamamız
Bir su kenarına gelir durur;
Ekmekten, şaraptan öte nimetler vardır;
Yürünmez öyle hep, bazen susulur.

Yüreğine sağlık Ustam!!!Yürünmez öyle hep,bazen susulur! Susalım!


Sarayburnu

Bugün burası acayip sıcak! Yanıyor resmen.Şıp şıp terliyorum. Ne güzel! Özlemişim ya!Öğrencilerimle konuşuyorum da Kayseri'de resmen totoları donuyormuş,hatta sis ve yağmur söz konusuymuş.Burası ise, günlük güneşlik.Şort ve tshirtle bile sıcak basıyor.Ne güzel bir memlekette yaşıyoruz ya! 4 mevsim bir arada...


Boğaziçi

İşte öyle ya...

Bugün ayın 9'u ve ben halen karmakarışıklardayım...Sizi Boğaziçi'nin güzelliğiyle baş başa bırakıp bu saçma saçma yazmayı an itibariyle şimdilik bırakıyorum...

Virgül...

2 yorum:

  1. Ne güzel anlatım ve fotoğraflar,
    hani uğramış kadar oldum..
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili khaos,

    Çok teşekkür ederim, çok naziksiniz:)İstanbul güzel, ben de ara ara bakar uğrar geçerim:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails