9 Eylül 2009 Çarşamba

Masum Değiliz!


Yerlisi yetmedi artık ithal ediyoruz. Cidden ithal ediyoruz.
Bilmem bu kadarına da artık ne denir? Şu haberde beni çileden çıkarmaya yetti yine. Nasıl çileden çıkmayayım? Daha geçen gün şu satırlarımla isyanımı yapmıştım Tanrı'ya!Ama buna ne demeli? Kesinlikle kimsenin cinsel tercihine laf eden birisi değilimdir, bilirsiniz beni artık sanırım ama çocukların bu cinsel tema içinde bulunması beni çıldırtıyor! Ah ne sinir bozucu!

Beyfendi yememiş içmemiş, gelmiş taa İngiltere'den...
Hayır, hayır yanlış anlaşılmasın.O adam İngiltere'de de neler yapmıştır masumlara ama bu ne?! Off...
Söyleyecek kelimelerimi kaybettim, cidden!

Merak ediyorum, acaba bu turiste nasıl bir müdahale edecekler.Bürokratik yazışmalar yapılacak, konsolosluğa ve gerekli yerlere başvuru da bulunacaklar. Ya sonrası? Avrupa Birliği ya da İnsan Hakları Genelgesi adı altında gereken,cidden yapılması gerekilenler yapılmayacak. Bilmem, belki de ben yanılıyorum, belki de ben yanlış düşünüyorum ama bir şekilde paçayı kurtaracak. Ama nereden? Hangi ülkeden? Hangi ülkenin kanunlarından? Tabii bizim...Neden? Masumlar bizim çocuklarımız...

Oysa, bu suç kendi ülkesinde işlenmiş olsaydı insanların vereceği tepkiler aşikar...

Bilmiyorum, susarak izliyorum.
Her ne kadar bu olayın bir kez daha gündeme gelmeyeceğine inansam da susarak izliyorum...

Yaradan korusun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails