6 Eylül 2009 Pazar

Vasiyetimdir!


Az önce sevgili CoachBear'in bir yazısını okudum. Buradan siz de okuyabilirsiniz.Belki de haklı. Sonuçta çoğu blog da farklı acılar ve umutsuzluklar görüyor O da benim gibi. Ama benim umutlarım var-dı. Hiç bu kadar dibe vurmamıştım ki! Her daim bir umut saklıyordum içimde. Ama ne zaman o kepi attım ki ben o kepi yıllarca atmak için neler yaptım, herkese söylüyordum o keple bütün sıkıntılarımı da atacağım diye, her şey daha da beter oldu!Yoruldum cidden yoruldum! Artık ne omuzlarım ne yüreğim bir yük kaldırabiliyor.
Biliyorum, intihar etmek günah, diğer dünyaya tabiri caizse "pis" gidiyorsun. Kitabımızda bu açık açık yazıyor. Ama düşünüyorum da nice insanlar intihar etmiş, farklı bir yaşam beklentisi olmadığından değil, diğer dünyanın farklı getirileri olacağından belki de. Bu dünyada yaşamanın bir manası kalmadığından...
Bilmiyorum, bu aralar fena dağıldım. Toparlanmaya çalışıyorum ama o da olmuyor. Hele kardeşimi bir yerleştireyim de diyorum. Ya sonrası?! Bilemiyorum. Detay verecek,sıkıntı yapacak durumda değilim. Hoş, bazıları acitasyon yaptığımı bile vurguladı! Yahu neyin acitasyonunu yapacağım, sizden ne gibi bir çıkarım olabilir?!
BEN normalde sıkıntısını gülücükler altına saklayan biriyim, ağlarken bile gülerim.Ancak burası benim dünyam olduğu için böyleyim. Ama cidden yoruldum. Sabahtan beri kusuyorum.(Açık açık yazdım, istifra ediyorum demesini de biliyorum ama burası benim çöplüğüm işte!) Sinirden ya da sıkıntıdan bilmiyorum, kusuyorum!Sigara üstüne sigara yakıyorum. Her dumanda daha da eriyorum. Umrumda mı?! Ölmeyi o kadar çok diliyorum ki! Ama bencillik biliyorum! Yapmamam gerek böyle şeyler!Ama ne yapayım?!Diğer dünyada huzur bulmak istiyorum, burada yaşadığım sıkıntılar yeter diyorum ve sabrediyorum. Ama yok, artık dayanamıyorum da...Off off...
Az önce Küçük Kadınlar'ın fragmanını izledim boş bakan gözlerle.İşte orada Gülay, o buğulu sesiyle güzel bir şarkı söylüyordu, bulamadım ama diyordu, Nerede benim masallarım anne?,cidden nerede?Off...
Bu tip dizileri insanlara sosyal mesaj vermek, halinize şükredin demek için yapıyorlar sanırım. Zaten şükrediyoruz!Hamd olsun! Ama cidden yoruldum!Çok hem de çok yoruldum.
Ve bir gün olur da benden ses çıkmazsa ve bu yorgunluk beni alt üst ederse;
Vasiyetimdir! Tabutumun üstüne kepimi ve cübbemi örtün! Kazandı,okudu ama işsiz demeyin!

4 yorum:

  1. Genç arkadaşım yazdıklarını okuyunca çok üzüldüm...
    Memleket insanları ne kadar umutsuz ve sıkıntılı hale getirmiş...
    Ama size şunu söyleyebilirim zaman zaman hepimiz yaşayabiliyoruz bu ruh halini, lütfen bunun geçici bir durum olduğunu düşünün.Umarım hepimiz için herşey yolunda gider.Sağlıcakla kalın.

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili içimden geldiği gibi,

    ASLINDA hep geçici bir durum diye görmek istiyorum, ancak bu durum sabit hale gelince ne yapacağımı bilmiyorum. Beni takip edenler az çok ne kadar şükreden ne kadar sabırlı ve idealist olduğumu anlamışlardır.

    Hayatın boş olmayan kısmını görmeye çalışırım ama yoruldum."Beni bu hale getirenler utansın" diye klişeleşmiş cümleler de kurmak istemiyorum aslında ama cidden ne yapacağımı bilemez haldeyim.

    Bir yerden birşeylere tutunmaya, "hadi bakalım geçecek" naralarıyla kendimi gaza getirmeye, belki de kandırmaya çalışıyorum ama bilemiyorum. Elimi attığım her yer mi kuruyor yoksa bu hep mi böyleydi de ben çok pembe pembe bakıyordum, bunu da bilemiyorum...

    Tek bildiğim şey, yoruldum...

    Umarım, ki hep umuyoruz, herşey iyi olun...

    Sevgilerimle,

    YanıtlaSil
  3. her insanın böyle anları olur.üzüldüm bu okuduklarıma.ama sadece anlık sıkıntılardan dolayı böyle bir yazı yazdığını ;zorlyarak kendimi, düşünmek istiyorum.
    sigara içtiğini bilme k dahi istemiyorum.
    epğer miden boşsa o sigaralar seni kusturuyordur.
    biraz zeytin ve ekmek yersen bol su içersen kusmaların geçer.kendini şartladığın veiçinde bulunduğun psikolojinin esiri olursan dahada kötü olursun.şimdi allah rızası için kalk ve yüzünü yıka ve allaha şükter nefes alabildiğin için.kuru nane ve limon kolonyası koklarsanda bulantın geçer.sonra daha iyi hissedeceksin kendini.hadi haber bekliyorum dediklerini yaptım diye.

    YanıtlaSil
  4. @Sihirli Eller,
    Gece yazma fırsatım olmadı ama mail'den yazdıklarını okuma fırsatım oldu. Hepsini tek tek yaptım. Az biraz da soğuk havada oturdum, kendime geldim. Sanırım iyice laçkalaşan sinirlerime iyi geldi buz gibi Erciyes havası:)

    Beni bu kadar çok düşündüğün için ve her daim böyle güzel şeyler söylediğin için çok teşekkür ederim. Rabbim hep gönlünü ferah eylesin!!!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails