5 Eylül 2009 Cumartesi

Uyku-suz Gecenin Koynundayım!


Yine uykusuzluk baş gösterdi. Uyuyamıyorum. Sahur yaptık, sonrasında uyurum diye umutlanmıştım ama tık yok! Düşün düşün b*ktur işin demişler, cidden öyle. Düşündükçe sarma sarıyor her şey sanki.Tamam, biliyorum, olanla ölene de çare yoktur ama düşünmeden duramıyorum ki...

Şimdi Mersin'e taşınacağız kabul, peki ya sonrası?! Nasıl geçineceğiz, zoru başarmak adına her hakkımı savmadım mı ben? Gittim, bursumu çok şükür kaybetmeden başarıyla almadım mı o diplomayı? Aldım geldim. Darısı kardeşime ama zor olacak bu sefer...

Cidden nasıl geçineceğiz? İş bulmam gerek ama iş yok! Bulamıyorum. Allah'ım utandırmasın ama bu sefer korkuyorum. Düzeltiyorum, korkuyoruz annemle. Rahat ettirmek adına neler neler yapıyoruz da olmuyor.Yahu burdan oraya gitmek için bile neler gerekli neler...OFF!!!

Rabbim aklımı korusun! Korusun cidden! Hayırlara vesile olsun, belki de bu kadar korkunun sonunda mükafat olarak güzel şeylerle karşılaşacağım ama bilmiyorum! Cidden! Sabahtan beri anneciğimle oturduk konuşuyoruz, doluyu boşa boşa doluyu koyuyoruz, cık olmuyor! Ne yapsak ne etsek acaba yau! OFF!!!

Kafamı boşaltmam gerek, eksi elektriği toprağa gömsem olur mu acaba? Bilmiyorum blögcan, cidden bu sefer bilmiyorum. Sonumuzu hayra çıkar Allah'ım ama korkuyorum...

2 yorum:

  1. Allah yolunuzu açık olsun. Neyin içindesin neyin var neyin yok neye sahipsin neye değil en azından bunların farkındasınız.
    Kolay olsaydı manalı olmazdı, zorlukların kolaya çıkması dileyiğiyle.

    YanıtlaSil
  2. @Barış Kırmızıgül,

    Amin, cümlemizin yolları apaçık olsun. Keşke farkında olmasam diyorum bazen ama farkında olmasaydım bu kadar direnemezdim sanırım zorluklara...

    Haklısınız aslında, zoru başarınca kazanılan anlam daha değerli ama yoruyor...

    Dilerim, hepimizin hayatındaki her zorluk kolaya ciuvvv diye çıkar;)

    Sevgiyle kalın,

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails