22 Eylül 2009 Salı

Usta vs Şans

Bugün sayısız el tavla oynadım. Her birinde oyun verdim.Buradan yola çıkarsak eğer,

  1. Kumarda kaybeden aşkta kazanır sözü gerçekliğini koruyacak.Olabilir.
  2. Sanal alemde cidden tavla oynanmıyor, zarlar otomatik olduğu için şansla alakalı değil.
  3. Otomatiğe bağlanmasıyla alakalı değil, şansa bağlı bir kavram ve ben de cidden hiç şans yok. Hoş, farklı birşey söylesem iyi olacak ama ne bileyim bu kadar da olmaz kör müdür talih?!
  4. 6.hissiyatım cidden işe yarıyor, ne zaman bu eli de verdik be hacım desem kendime, o el gidiyor; ben cidden müneccim olacak kızım da yanlış meslek seçmiş olabilirim. Aha...
  5. Tavla oynamayı bilmiyor da olabilirim demek isterdim ama bu kadar da alçak gönüllü olamam ki.Bal gibi babalar gibi çat çat oynarım.Kapıları alıp, felsefesini çözerim. Ama ne oldu?!Anlamadım valla...
  6. Kafam dağınık. Evet, bunu biliyoruz artık. Bu dalgınlıktan dolayı, pulları yanlış yere koymuş olabilirim.
Bilemiyorum, işte durumlar bundan ibaret ama kıl oldum. Yok, kardeşim, ben iyi oynuyorum aaa...Vakti zamanında sözler almıştım, kahve eşliğinde tavla.Kısmet! Öyle işte...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails