11 Eylül 2009 Cuma

Tema VII: Bali Esintisi

Bunaldım cidden çok bunaldım. Her yerden bir eşya fırlıyor, nasıl gidecek bunlar...
Mola verdim 10 dakikalığına ve o arada can sıkıntısı gidermek için alışveriş alemine daldım yine.
Aha...

Size son temamı da sunmak istedim.

Tema: Bali Esintisi


Yatağınızın şıklığı için etnik ve biraz da tropikal çizgilerle bezenmiş bu yatak örtüsüne hayır der miydiniz?
Şahsen ben demem...
Aha...
Reklamcı gibi oldum...


Ama bunlara bayıldım bittim!
Bambudan yapılmış lambalar...
İstiyorum...


VE tabii ki vazgeçilmezimiz, aynalar...
Boy aynalarını oldum olası çok severim, eskiden odamda da vardı.
Ah yine istiyorum...


Ben perdelerin abartılısından kaçınıp sade ve şık olanlarından yanayım.
Renklerin güzelliğine bakınız...
Ah...
Böyle bir odam olsun, daha ne isterim...
Zamanla olacak inanırım...


Kaynak: Tchibo

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails