10 Eylül 2009 Perşembe

Tema VI: Romantizm tutkusu

NEDENSE romantizm denilince akla gelen ilk renk pembe, şehvet deyince de akla gelen ilk renk kırmızıdır. Tchibo'da temasını romantizm yapınca pembe ağırlıklı çalışıp her şeyi biraz daha masum, biraz daha toz pembe yapmış.


Üstteki mankenin üzerindeki pijama takımına bayıldım.
Bizim burada adettendir, evlenecek olan kızlara erkek tarafı "Düzen" alır; ayakkabısından, çorabına,rujundan, ojesine herşeyini alır. Ve nedense, saten geceliği bile alınır.Oysa, insanlar zaten giyecekleri gecelikleri ya da çamaşırları kendileri seçmeyi sever. Bu yüzdendir ki bana hep başkalarının aldıkları o çamaşırlar saçma gelmiştir. Hani alacaklarsa, böyle pijamalar alsalar daha iyi olur. Şahsen bana birisi alacaksa hediye, hayır demem.Beden ne yazık ki M;)


Bu tür terlikleri tercih etmesem de böyle bir pijamanın altına da bu kadar şık bir terlik olurdu diyorum. Klasik ama şık çizgiler.Beğendim, alıyorum...


Takı çantası'ymış yukarıdaki kıvrak hede. Benim takı kutularım, torbalarım vardır ama bu kıvrak hede bana hani bu sarraflardaki içi altınla dolu olan kıvrak hedeleri hatırlattı. Pahalı mücevherat sevmem ama birisi birkaç parça şık pırlantayla beraber bu takı hedesini armağan etse hayır da demem. İlgililere duyurulur...


Tam bana göre...
O kadar çok makyaj çantam var ki.Ama bunu da almak istiyorum. Alışveriş moduna cidden girmişim ben;aa haberim yok...

Gidiyorum ben...
Alışverişe mi?! Cık, ne yazık ki, şimdilik iftara;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails