9 Eylül 2009 Çarşamba

Tema V: Renkli Lezzetler

Bu temayı da çok beğendim aslında. Hatta en beğendiklerimden birisi de bu tema.Tam böyle bahar esintilerinde. Güzel güzel mis gibi...



Perdenin ciciliğini seviyorum. Zaten ben öyle uzun perdeleri hiç sevemedim, daha doğrusu uzun tülleri, ama böyle mini mini tülleri daha çok severim.Hadi alalım...


Ve bu kutular...Son zamanlarda çok fazla görür olmuştum ama ne için kullanılır demiştim. Ama baksanıza motiflere.Oh mis çiçekler.Sonbahar da ilkbahar motifleri.İçim kımıl kımıl oldu!


Yukarıda görülen çiçekler de aslında çıkartmaymış bunlar, düz beyaz bir duvara böyle çıkartmalar ve ardından benzer desenlerle döşenmiş bir oda...


Ve balkonda bu minderler bezenmiş sandalyeler...


Mutfağımda bu doğrama tahtaları, desenler renkler...
Ben maviyi ve tonlarını severim demiştim ya, turkuazı da hiç değişmem...


Bu bardaklardan bulmam gerek...
Beyaz ve turkuazın kombinesi ne kadar güzel di mi?
Ya da açık mavi mi?
Aaa bayıldım...


Ve kahvaltı tepsisi...
Her ne kadar sevmesem de yatakta birşeyler yemek...
Aaa istiyorum...


Ne kadar şık bir kahvaltı seti...
Ay bahar gelse...


Ay saçmalamadan ve temanın güzelliğini bozmadan susmam gerek; ama renkler beni bu saatte kımıl kımıl heyecanlandırdı. Alışverişe gidelim hadi!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails