9 Eylül 2009 Çarşamba

Tema IV: Evlerin Rengi Beyaz

Evim olacak bir gün. Minnacık da olsa olacak.İki sandalye sığacak kadar ufak da olsa bir balkonu olacak. Şöyle arkadaşlarımla sohbet edebileceğim bir yer. Loş ışıklar altında sakin sakin müzik dinleyebileceğim bir yer. Kahkahalarla duvarları renkten renge sokabileceğim bir evim olacak. Ve olur da salonu olursa beyaz olacak.Temizliği ve ferahlığı ve tabii asaleti bir arada barındıracak evim.Hayal ettim ve beğendiklerimi seçtim.
Renk benim rengimdi, beyaz...
Bakalım neler seçmişim...


Yukarıdaki gümüş tuzluk biberlik kalpleri çok beğendim ama beyaza en yakışan aksesuarlardan birisi de gümüş bence. Güzel değiller mi ama?! Kayseri'de Tchibo olmadığı için alamadım ama Mersin'de var bakacağım ve alacağım. Çeyizlik...
Aha...


Annem çeyiz yapıyor halen. Bitmedi nedense bu çeyiz hazırlığı. Kendimi bildim bileli sanki yarın evlenecekmişim gibi hazırlık yapar. Peh! Bu kumaş peçetelerden de yaptı, yaptırdı. El emeği göz nuruyla...Vakti zamanında," Aman kağıt peçeteler var" diyordum ama annem haklıymış, bu kumaş peçeteler çok asil ve çok güzel.Hem daha da şık kanımca...


VE tabii peçete klipsleri.Gül motifli.Annemin adıdır Gül. En sevdiğim çiçeklerden birisi de...
Ne kadar şık duruyor ya...Off evim olsun ah...Olacak elbet...


Bu dolaplar gerçekten kullanışlı ve şık.Bizde de farklı motifli olanı var.Ama beyaz evimin en köşesine, en cici köşesine konmalı. Üstüne de fotoğraflar...


AMA bunlara bittim!!! Kelebeklere hayran hatta aşık olan birisi olarak -ki ileride bu kelebeğe olan beğenimi anlatacağım- çok beğendim.Az öncede dedim ya gümüş renginin beyazla uyumu çok güzel...Kurdeleler gri-gümüş ve kelebekler...

Evim olursa alacağım dedim ama hani bana bunlardan birisini almak isteyen blogdaşlarım olursa da hiç hayır demem, hatta cidden hiç hayır demem...

Aha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails