9 Eylül 2009 Çarşamba

Tema III: Ofis Keyfi

Tema: Ofis Keyfi


Ofis ortamı denilince illa ki soğuk, sıkıcı ortamlar mı gelsin insanın aklına?! Hayır canım ne münasebet.Sanırım benim odam cıvıl cıvıl olacak, mumlarım baş köşede olacak yine...Her güne özel bir mum yakacağım oh! Bir yandan gelen mailleri kontrol edeceğim, bir yandan yine kahvemi yudumlayacağım...


Laptop çantası.Hadi ya cidden mi?! Ama ben de alacaktım. Rengi güzel de içi nasıl acaba?!


Ah hep özenmişimdir buna.Şimdiye dek hep filmlerde böyle kağıtlar lime lime edilirdi,ben de hep istedim ama bulamadım zamanında. Ama ofisim olunca alacağım ya.Sonra, kara kara karalayıp kağıtları bütün sıkıntılarımla lime lime edeceğim o karalıkları...


Düzeni seven bir insan olarak, bu çekmeceler de olmalı değil mi? Ay çok şirinler di mi?!


VE tabii kıskaçlar...
Fotoğraflarımı böyle ofisimi köşelere kıskaç kıskaç kıstırmalıyım...
Ah bir ofisim olmalı, ah ah...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails