9 Eylül 2009 Çarşamba

Tema II: Hoşgeldin Bebek

Alışverişe devam edeceğim ama bana ne! Hıh!

Aha...

Tema: Hoşgeldin Bebek

Hayır, gelen bebek yok ama arkadaşlarımdan birisi doğursa da teyze olsam...O kadar şirin şeyler buldum ki bebek olasım geldi.


Yukarıdaki sepeti çok sevdim, hem dekoratif açıdan hem de bebeğin eşyalarını düzenlemek adına gerçekten çok güzel...Beğendim, alıyoruz...

Aha...


Ay ay yesinler minik ayaklara bakın bi! (Benden de ne satıcı olur mu acaba?!) Ama çok sevdim, çok ciciler...
Hem havlu çorap olmaları ne güzel di mi? Ay bebek olsa da sevsek...


Uyku tulumu'ymuş bu. Hatırlıyorum kardeşimin de vardı bundan. Hatta, Erciyes'e giderken giydirirdi annem aman üşümesin diye. Eee 6 sene sonra zor gücün bela doğdu prensesimiz.Ne yakışırdı ay...


Önlükleri böyle asalım mı biz de?Renkleri ve desenleri ne kadar güzel değil mi? Kırmızı, beyaz,mavi güzel renkler...
Ama dikkatimi çekti, neden hiç pembe yok?! Hep mavi ağırlıklı? Yani, sadece erkeklere özel bir temamı çözemedim ama cidden beğendim bu ürünleri, 30'uma kalırsa bunlar, alacağım...

Aha...

TBC...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails