28 Ağustos 2009 Cuma

Tema I: Meditasyon Zamanı


Oysa ki ben bloga başlarken bunları yazmak istememiştim. Her zaman sık sık severek takip ettiğim
Tchibo' ya bakmış, orda beğendiğim temalardaki ürünleri sizinle paylaşmak istemiştim. Öyle de yapmayı düşünüyorum halen ama ne bileyim içim de bir yer acıdı sanki. Evet, ben insanım.

Aha...

Geç oldu ama anladım...

Tema: Meditasyon Zamanı



Yan tarafta gördüğümüz çiçekler aslında birer sabunmuş.Ben böyle cicili bicili renkli sabunları çok sevdiğim için ne zaman görsem dayanamıyorum.Hatta bazı zamanlar yüzsüzlük yapıp arkadaşlarıma da bana hediye alacaklarsa beğendiğim şeylerin adlarını verebileceğimi söylüyorum.Aha...


Az önce mumları ve renkleri sevdiğimi söylemiştim değil mi? Vakti zamanında öğrenci iken, akşamları ışıkları söndürür, bu mumların altında loş ışıkta hafif bir müzikle dinlenirdim.Üniversite 3.sınıfta, özellikle kışın Akdeniz'in camından dışarı bakarken...Zemin katta bulunan yurt odam, elimde bir fincan kahvem ve ben yatağımın kenarında oturmuş şekilde...Mumlarımı yakardım ve gökyüzünün renk cümbüşüne dönüşünü izlerdim. Güzeldi...


Bu mumları da çok seviyorum, yanarken mis gibi kokular sarıyor etrafı.En sevdiğim elma ve hindistan cevizi kokusu oluyor bu mumlarla. Hatta tenekede olanlarını tercih ediyorum. Erisede kullanılıyor ya, Kayseri mantığı.Aha...

To be Continued...
Devam edecek...

Aha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails