11 Eylül 2009 Cuma

Sözün Bittiği An!



Yine haberleri izliyorum. 1i kadın 7 terörist Tunceli'de iş makinelerini yakmış.Offzz...

En yakın arkadaşımın eşi de Tunceli'de görev yapıyor, üsteğmen kendisi. Allah yardımcısı olsun.Bütün dualarım bütün askerlerimle...

Nasıl içim acıyor bunları duydukça...
Hele de şehit verdikçe nasıl nasıl içim acıyor. Geçen haftanın Newsweek'de Ergenekon'la alakalı bir yazı vardı. Okudum, okudukça daha da sinirlendim. Size okuduğum yazının tamamı hakkında bilgi verecek değilim, ama yazının içinde bir yer dikkatimi çekmişti.Ergenekon'dan hariç konuşuyordu adını açıklamayan Üsteğmenimiz.Diyordu ki,"İzliyoruz haberleri,izliyoruz. Görüyoruz ne kadar can veriyoruz.Hepsi evlat, hepsi can.Ama daha da acıtan birşey var. 1 asker şehit olsa bütün Türkiye ayaklanır, ama 1 subay şehit olsa yine Türkiye ayaklanır ama unutulur."
Önce anlamamıştım, ne demek istediğini ama şimdi daha iyi anlıyorum.

Offzz...

Konuyu kapatıyorum.

Aslında bu konuyla alakalı çok şey yazmak istiyorum. Yazılacak çok şey var ama yine susmak durumundayım.Kelimelerim yine can çekişiyor.

Mardin Artuklu Üniversitesi'nde Kürt Dili ve Edebiyatı bölümü açılmak isteniyordu, ÖSYM'den veto alamamış bu istek.Ancak, üniversitede yabancı dilleri araştırma enstitüsü açılmış. Bu enstitüde sadece Kürtçe değil, Ermenice,Süryanice, Lazca da araştırılacak ve eğitim vermesi için hocalar yetiştirilecekmiş.Açılıyoruz!

Bu gelişmeyi beğenmeyen DTP yine ayaklandı ve yine konuşuyor.Konuşsun bakalım. Hem de ne de güzel Türkçe konuşuyor.Merak ediyorum, soruyorum ben de. Öyle güzel güzel konuşmanı, her Türk vatandaşı gibi, eşit şartlarla hukuk okumanı sağlayan kimdi? Ne alaka di mi? Çünkü zat-ı muhterem milletvekili, bu gelişmenin adil olmadığından bahsediyor ve daha da ekliyor. Eklesin bakalım. Yahu, adil olmayan nedir anlamadım, anlamak da istemiyorum.Ama biliyorum, biliyorum, açılım açılım diye ortalığı yıkanlar iyice açılın, açılın açılın!

İyice açılın, açıldıkça farkedeceksiniz, şehit kanlarıyla boğulacaksınız...
Alaka nedir onu da siz kurun.

Sustum! Cidden sustum!
NOKTA!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails