28 Ağustos 2009 Cuma

Sorunlu Kişilik



Aha...

Ben ne sorunlu bir kişilikmişim...Bir abim böyle söyledi,belki de haklıdır.Bütün gün matematik çalıştım. Eşitsizliğe gelince bög geldi artık,bunaldım,bayıldım. Yahu bu matematiği kim icat ettiyse...Hayır hadi adamın birisi densizlik edip matematiği icat etmiş ya da bulmuş,yahu biz kaçıncı yüzyılda yaşıyoruz,neden ilerlemek varken geliriyoruz. Evet ya itiraz ediyorum. Ben İngilizce öğretmeniyim. Matematik değil! Kendime yetecek matematiğim var, dahasını neden kasıyorum?! Neden KaPeSeSe'de ben matematik yapmak zorundayım?! Kendi alanımdan sorun bana,ileride 4 işlemden fazlasını kullanmayacağım halde kasmayın beni yahu!

Aaa...

Aha...

Yetti gari yetti!
Hayır ya yenilmeyeceğim! Asla vazgeçmeyeceğim ve o kadromu alacağım!
O kadar!

2 yorum:

  1. ya valla benim düşündüklerimi dile getirmişsin
    bende matematikiçin çabalıyorum ama olmuyor edebiyatçıyım kardeşim yapamıyorum alallalala:(((

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili taluyka,

    Sonuçta bu hepimizin ortak sorunu. Hepimiz kendi alanımızda bölüm okuyoruz ve en kötü 4 senelik bir alt yapımız söz konusu.Kendi adıma söyleyeyim, 15 senedir İngilizce'yle haşır neşirim ve kendi alanımda kesinlikle çok iyiyim.Mütevazi olamam bu konuda. Ama beni belki de hiç ilgilendirmeyecek bir alandan soru çözmem gerekiyor.Kesinlikle bu eleme yöntemi ama böyle bir sistem böyle bir yöntem olamaz...

    Bilmiyorum ne olacak?!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails