10 Eylül 2009 Perşembe

Sonbahar


Yatmadan son bir şey daha söylemek istedim. Annem salak pembiş dizilerden birisini izliyor yine, belki de salakça değildir ama ben izlemediğim için bilmiyorum.Yanlış yorumlara meydan vermeyeyim.

Dizinin adı, Sonbahar.Hiç izlemedim, izlemeyi de düşünmüyorum ama bir anda kulağıma hoş bir melodi geldi.Bilmediğim bir dizide, adını sanını bilmediğim bir melodi.Aradım taradım, zor oldu ama buldum. Sonbahara aşık bana göre olan bir şarkı. Buradan indirip dinlemenizi tavsiye ederim, beğenmezseniz silersiniz.

Ama sevdim ben...

VE paylaşmak istedim...

Sahura kadar yokum, belki sahurda da yokum. Bu kadar seni boğduğum yeter değil mi blögcan?

Ben yine müzik dinleyerek uyku moduna geçiyorum.

Huzurlu geceler...

Nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails