20 Eylül 2009 Pazar

Sadece Bir Soru!


Geçenlerde Hıncal abiyi okudum yine. Kesinlikle kendisine saygım sonsuz.Kendisinden gerek yazılarıyla gerekse medyatik yaşantısıyla bahsettirebilen bir şahsiyet.Yine birilerine sinirlenmişti, Ayşe Özyılmazel miydi neydi o hatuna.Sinirin ve taşlamasının sebebi Twitter. Biliyorum, çoğunuz kullanıyorsunuz.Ben blog dünyasını bile yeni yeni çözmeye başlamışken, TT çılgınlığına karışamam.Mevzumuz neydi?He işte, Hıncal abi inceden dokundurmuş aslında bizlere, bloggerlara."Öyle her yaptığımı yazamam" demiş. Belki kendince haklı ama Hıncal abiciğim, benim, bizim öyle yazacağımız köşelerimiz yok ki...

Öyle köşelerimiz vardı da biz mi yazmadık?

Sadece bir soruydu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails