5 Eylül 2009 Cumartesi

Sabun Köpüğü Gibi...


Önce şu haberi okumanızı rica edeceğim. Aslında belki de çoğunuz bu haberden haberdar. Ben az önce bakınırken gördüm ve şok oldum. Sonrasında, hatta tam o anda bir öğrencim Msn'den yazdı. İletime dair bir şey söyledi, ben de hayırdır diye sordum. Aslında hayır olmadığını anlamıştım. Bu öğrencimden şurada bahsetmiştim. Yürümüyormuş evlilikleri. Çıkmak gibi değilmiş.
Eee söylememiş miydim ben?! Yapma ablam, yaşın çok küçük dememiş miydim?!2 gün sonra dedim demek istemiyorum dememiş miydim?! Demiştim! Ah ve dedim demek istemiyorum!Ama olmamalıydı! Böyle birşeye ne gerek vardı. Aslında kızmıyorum da bu öğrencime, hatta öğrencilerime. Cahil diye boşuna demiyoruz, boşuna okullarda öğretimin yanı sıra eğitim de vermiyoruz.
Ben geç tanıdım bu öğrencimi, ah öncesinde olsaydı belki biraz daha etkili olurdu konuşmalarım. Şu an sözümden çıkmayan, benim söylediklerime değer veren öğrencilerimden olurdu kendisi.Ama olmadı! Ama kızıyorum çok! Kime mi?Tabii ki ailelere...Bile bile ladesten başka birşey değildir ki bu! Henüz ergen demiyor muyuz biz? O zaman bunun adı ne, oyun mu evlilik mi?
EVLİLİK kadar zor bir kurum yoktur bence. İyi düşünüp doğru kararlar vermek gerekir.Böyle ha deyince evlenince insan ha deyince de boşanır. Biraz zaman ve olgunluk gerekir.Ama ne yazık ki günümüzün aşkları, ilişkileri ve dahası evlilikleri sabun köpüğüne benziyor artık. NE ACI!
Aslında diyecek çok da sözüm yok, üzüldüm, çok üzüldüm hem de!
Ama ne yazık ki bu da ayrı bir gerçek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails