6 Eylül 2009 Pazar

Pazar Sendromu ve Depresif Haller II


Tünaydın tünaydın.
Çok geç uyandım bugün, yine cansız gibiydi bedenim. Birisi bana bir el atsın bre! Yardım etsin de şöyle kendime geleyim. Bugün aslında o kadar çok işim var ki offzz!!!En zor geleni de Klasik CV hazırlama, yarın çok istediğim bir yere göndereceğim CV'mi. Ne olur dualarınız esirgemeyin benden!Herkes bilsin duysun, Rabbim nasip eder de çalışmaya başlarsam ilk maaşımla kurban kesip ihtiyaç sahibi herkese yardımcı olacağım! Ve nasip olursa en büyük hayalim birkaç öğrenci kardeşime destek çıkacağım. Offzz!!!

Ah yine benim favorilerimden birisi çalıyor, Bu Böyle! Bu zor günlerde geçecek biliyorum, şarkıda da dediği gibi geçecek!Ne zor günler geçti ya! Aman aman! Bugün sabahtan beri aslında uzun uzun aralıksız M.Ceceli'den Limon Çiçekleri'ni dinledim. Dinlemek isteyenler varsa şuradan indirebilir. Özellikle nakarat kısmına bittim bittim.Ya Rabbi!

Çok karışık rüyalar gördüm aslında. Nedense uyuyamadım rahat rahat. Sanırım taşınma telaşından bu sıkıntı.Neyse bir halletseydik hayırlısı ile, herşey tastamam olacaktı kanımca. Hadi bakalım hayırlısı diyorum!
Severek, büyük bir zevkle takip ettiğim bloglara baktım, iyi ki blog yazıyorum ve blogları takip ediyorum diye kendimi takdir ettim bir kez daha. Aslında ben çok takdir edilesi bir yaratığım:)

Sonracığıma, yeni bir tema hazırlamaya karar verdim, ama cesaret edemiyorum ya sevmezsem diyorum. Malum tema hazırlama konusunda oldukça acemiyim halen. Bu temayı hazırlayana dek göbeğim çatlamıştı peh! Ne çok uğraşmıştım. Yahu insan ne çabuk alışıyor değil mi? Önceden zor gelen, en çok acıtan şey zamanla siliniyor ya da etkisi azalıyor, insan sadece acı çektiğiyle kalıyor değil mi? Bak bunu biliyorum da:) uygulasam bi de...

Kral TV açık yine, her ne kadar sevmesem de Ö.Deniz İllallah diye söylüyor, adama bak ya, neden bu kadar kızların kalbi taştan diyor, hadi ordan elekçi! Tamam, doğru en doğrusu bile 3 gün sürmüyor diyor aşk için,hayır düzeltiyorum, aşk değil, ilişki sürmez, ama kızların kalbi neden taştan olsun canım. İstisnalar var o kadar!

Kalkıp pc başından, ufak tefek eşyalarımı toparlamam gerek de hiç toparlayasım yok...

Ah nostalji bölümü ve KERİM TEKİN ve KARAGÖZLÜM!
Ah Allah rahmet eylesin! Offzz...

Dedim ya en başta birisi bana el atsa da şu durumdan çıksam diye...
Aynen öyle...

4 yorum:

  1. Kerim Tekin mi,güzeldi ama şarkısı değili mi kar beyazdır ölüm:(

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili Beyaz Çiklet,

    KARBEYAZ 2.albümü. "Cici Baba" adlı albümdü ilk albüm, KARAGÖZLÜM de o albümden:)

    YanıtlaSil
  3. O şarkıyı çok severdim eskiden. Uzun süredir dinlemiyorum. :/

    YanıtlaSil
  4. @Sevgili Terapist,

    Bazı bazı ben de playlistime koyup dinliyorum ama sonrasında şarkıdan kopup o şarkının bana hatırlattıklarına daldığımı farkedip kapatıyorum...Tuhafım ya!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails