21 Eylül 2009 Pazartesi

Öylesine...



Pof...Günlük şeyler işte...
  • Kahvemi yudumluyorum, Kral açık. Klibini ve ezgisini beğendiğim bir şarkı çalıyor. Bu son olmayacaksa sevme istemem diyor. Ve Nil çıktı. Bütün kızları yine topluyor.Aha...
  • Sürpriz! Teyzem gelmiş Mersin'e. Annem O'nu Forum'un önünden almaya gitti. 
  • Kardeşim can sıkıntısından birşeyler yapıyor,şimdi de gidip bankamatiğe bakacakmış.Sanki birileri hesabına bayram harçlığı mı transfer etti. Aha...
  • Badem bugün cezalı. Bir kaç saat gezdirme tasmasıyla kapı koluna bağlı kaldı. Şu an sessizliğini koruyor. Maşallah! Uyandığımızdan bu yana, hiç yapmadığı şeyi yapıyor, normalde çiş-kaka eğitimini alan köpeğimiz, koltuk, yatak ve balkon olmak üzere birkaç yeri pisletti. Cezalı.Şu an ayaklarımın altında, tek patisi bir ayağımda yatıyor.Oh olsun!Kızdırdı bizi.
  • Sigaram bitti. Almamak için kendimi tutuyorum.Artık bıraksam süper olacak. Maddi manevi beni yaktığını daha daha iyi fark ettim.Nefes almak da zorlanıyor muyum ne?! Yaşım daha kaç ki?!
  •  Fotoğraf makineme acilen şarj edilebilir piller almam gerek. Pilleri yiyor sanki makinem. Ya da kendime yeni bir makine almam gerek. Şu zamanlarda zor ama olacak.Aha...
  • İddaa mevsimi açıldı. Bugün bakmam gerek. Bakalım bakalım durumlar ne, balıklar nasıl?!Aha...
  • Starbucks açıldı. Gözümüz aydın. Aha...
  • Blogger'daki sorunlar nedir anlamadım ama birkaç gündür beni çıldırtmakta...
  • Teyzem geldi. Özlemişiz valla. Kaç gün oldu sanki görüşmeyeli.Gurbet adamı ne hale getiriyor ki.Aha...
  • Annem yine dedikodu yapıyor teyzemle. Ah bu annemin çenesi. Aha...
  • Bu "Aha'lara" taktım, bilmem hoşuma gidiyor.Sevdiğim sözleri kullanmayı da seviyorum. Aha...
  • Yağmur başladı yine. Çiseliyor. Mis gibi. Ama aklıma sel felaketi geldikçe içim cız ediyor.Off...
  • Annem yine evden şikayet etmek de. Burası öğrenci evi diyoruz da anlamıyor, ah annem biz ne evler gördük.Anlamıyor ama işte annem ah ah...
  • Buraya gelirken, taksiye binmişti annemler. Taksici anneme, "Aman kızınızı dövmelilerden,piercinglilerden uzak tutun" demiş.Buna işte kocaman bir AHA diyorum! Yahu piercing ve dövme ne alaka? Sözüm ona bu tip insanlar sorunlu olurmuş.Etiket yapıştırmayın ya! Tövbe...
  • Buna ek olarak, bu sene dövme ve piercing yaptırmaya karar verdim. Dövme konusunda halen kararsızım ama bir kaç figür var aklımda ama nerede temiz ve sağlıklı yaptıracağım, bilmiyorum. Sanırım Kıbrıs'a gidince yaptıracağım. Kararlıyım. Bakalım bu sefer annem kardeşimi de benden mi sakınacak?! Aha...
  • Teyzem Badem'den korkuyor. Aha...
  • Noktalı virgül!Aha...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails