29 Eylül 2009 Salı

Öylesine Yazdım...


Bu bloga başlarken aklımda yazacak belirli bir konu olmadığını belirtmek isterim. Belki de kafam çok dağınık olduğundandır. Bilmiyorum. Son bir kaç gündür zaten nadiren yazmaya başladım. Elim yazmaya gidiyor ancak bu bile beni rahatlatmıyor gibi geliyor, vazgeçiyorum.

Kendimi tanıyamaz oldum zaten. Enerji dolu ben bir anda hantal bir yumak haline geldim.Konuşmak bile zor gelir oldu. Nedense blog dünyası da bu aralar daha bir depresif oldu. Düzeltiyorum, daha sinirli daha gergin sanırım. Özel alanımız olan bloga bile nedense yazmak sanki suç.Herkes herkesin özeline nedense hadsizce dalmakta. Özelini cesurca paylaşmak hata mıdır?!Değildir elbet, zaten bu yüzden yok mudur blogger?!Din,dil,ırk,tercihler...Bunlar da insanın özelidir, bunu hepimiz biliyoruz da neden bu kadar birbirimize karşı agresifiz. Ak aktır,kara karadır elbet ama ben akımı kara görmek istiyorsam bu beni ilgilendirir, paylaşmak gibi...Peki o zaman neden bu kadar saldırganız?! Kimden,neyden öç alıyoruz?!Bilmiyorum.Zaten bu aralar sinir sistemim iyi değil,bir şey kaldıracak durumda değil, bu yüzden bunu da düşünmek istemiyorum. Zaten dedim ya bu blogu yazarken bir şey düşünmüyorum. Kelimeler öylesine dökülüyor ağzımdan,belki de saçmalıyorum ama buna da aldırmıyorum aslında.

Aslında fark ettim de herkesin sinir sisteminde bir deformasyon bir hoplama zıplama söz konusu mevcut. Herkes bardağın dolu tarafından bakın hayata,boş tarafını görmeyin naraları altında yaşıyor sanki hayatı. Pamuk hafifliğinde demir sertliğinde olmalı ama hayat.Hadi ordan diyesim var! Toz pembe hayallerle, pollyannacılıkla nereye kadar?! Kabul,şükretmek gerekir, kabul hamd olsun demeli insan ama hayalcilik nereye kadar?! Ben gerçekçi, ben açık sözlü olmayı savunurken insanlar neden toz pembeciliği savunur?! Oysa insanlar gerçekleri görüp umutlarla yaşasa daha iyi olmaz mı?! Bilemiyorum.

Zaten ne biliyorum ki...

Sokrates'e hak vermemek elde değil.Adamcağız ne konuşmuş,bilmiyorum demiş açık açık.Oysa, günümüzde maşallah herkes uzman olmuş her konuda. Fikir sahibi olmakla bilmişlik arasındaki ince çizgiyi çoktan geçmişiz de haberimiz yok! Aferin bize...

Elim kolum yara içinde. Oğluşum diş fırçası olarak görüyor beni sanki.Dişlerini kaşıyor,ara ara ısırıyor farkında mıdır bilemiyorum ama bu aralar coştu.Kanıyor,kanatıyor.Ama ilgilenmediğimde çıkardığı sesleri duysanız, siz de dayanamaz gel oğluş diye canınızı acıtmasına izin verirsiniz.Eminim!Hele de bahlamaları sizi öyle güldürür ki...Aman varsın acıtsın canımı, keşke canımı acıtan tek şey Badem'in süt dişleri olsaydı...

Kelebekleri seven ben, artık onları da sevmiyorum. Her akşam nasıl oluyor, nereden geliyorlar anlamadım odanın içi full kelebek.Kıyamıyorum ama canlarını alacağım. Geçen annemle iğne vurulması için sağlık ocağına gittim. Bir adam geldi,kulağında sorun varmış.Doktor gülerek bir alet istedi.Ve bir anda...Odada kelebeğin teki uçmakta...Adamcağızın kulağına kelebek girmiş. Güldüm ama kelebekleri gördükçe korkuyorum amansız.

TV açık, izleyen bir annem var. Var mısın Yok musun furyası bitmedi gitti. Onu izliyor. Zenginin malı züğürdün çenesi olayı...Bir de zaten kendi hayatımın sıkıntıları yetmez gibi,onların hayat hikayeleri...Öyle breh breh breh...

Çok sigara içer oldum bir de bu aralar.Kendimi kınıyorum.Hem de çok.Benim gibi bir kıza yakışmıyor bu tü kaka şey.Ama...Ohoooo ama'lara başladıysak bahaneler sıralanacak demektir.Nasıl da biliyorum kendimi,darısı kendini bilmezlere...

Tavla oynuyorum, oda sarmıyor. Diyorum ya böyle manyak,tuhaf,gıcık durumlar söz konusu.

Öyle ya işte...

Breh blog breh breh breh...

İşte böyle...Ben iyi değilim bunu biliyorum...

5 yorum:

  1. N'oldu sana uykusuz arkadaşım benim? Sen çok feci dolmuşsun! Umarım bu yazıyı yazdıktan sonra biraz olsun rahatlamışsındır. Bazen gelir böyle duygular, bir karmaşa içerisine girer her şey ama geçer :) İnan bana!

    Benim de çok yazasım yok bu aralar. Hatırlıyor musun bir yazımda çok yazasım yok falan demiştim ve sen de yorumlarda mevsimlerden falandır demiştin. Bizimki de öyle bir durum işte. Biraz canını sıkan, seni üzen kimi olaylar da oldu son günlerde sağlıkla ilgili ve tüm bunlar birleşince böyle bir ruh halinde olman biraz normal gibi ama geçecek. Sıkma sen o tatlı ve güzel canını :)

    Anne nasıl? Umarım daha iyidir. Bak sana bir daha diyorum; sıkma sen o tatlı ve güzel canını, geçecek bu ruh hali ;)

    YanıtlaSil
  2. @Canım The SummerSon,

    Biraz rahatladım mı bilmiyorum ama cidden çok doldum! Son zamanlarda yaşadığım her şey beni cidden yormuştu. Bu kelimeyi de kullanmak alışkanlık yaptı bünyede ama bunalıyordum.

    Hayatımdaki belirsizlikler altında ezildim kaldım gibi geldi bir an sevgili arkadaşım. Bir de dediğin gibi annemin sağlık sıkıntıları beni aniden zora soktu. Ee tabii mevsim faktörünün de üzerimdeki etkisini unutmamak gerekir ama eminim bunlar da geçer.Bu da bir deneme...

    Annem nasıl aslında bilemiyorum,sancıları ve ağrıları var.Avuç avuç hap içiyor ve günde 2 saat fizik tedavisine gidiyor. Ama benim annem çok güçlüdür,kanseri yendiği gibi bunu da yenecektir,biliyorum:)

    Canım canım arkadaşım güzel düşüncelerin ve temennilerin için sonsuz teşekkür ederim.Dilerim herşey her zaman gönlünce olur!

    O güzel yüreğine çok iyi bak!

    İyi ki varsın...Cidden yorumun beni çok mutlu etti! Sevgiyle kalasın...İşte böyle olduğun gibi:)

    YanıtlaSil
  3. Sen de iyi ki varsın NoNeLeSS'cim :) Sen de o güzel yüreğini hiç üzme, hep iyi bak, sevgiyle, aşkla dolsun hep :)

    YanıtlaSil
  4. sevgili NoNeLeSS,

    hayatın gerçekten çok ilginç bir sürpriz anlayışı var bazı zamanlar. daha ne olabilirki diyince sağlam bir yumruk daha indiriyor insana.
    ama yine beklenmedik anlarda çok güzel fırsatlar sunuyor.. çok geçmiş olsun diliyorum.tüm iyi dileklerimle birlikte. :)

    yüreğine çok iyi bak..

    YanıtlaSil
  5. @Canım The SummerSon,

    Ah ne iyi geldi bu samimi sözlerin! Çok teşekkür ederim ve amin derim:))

    @Sevgili Gümüşdiken,

    Ne kadar güzel tasvir etmişin. Cidden yumruk yumruğa savaşıyoruz ya...Ama kendileri bilmiyor ki benim sol kroşem süperdir:)

    Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim, çok naziksin...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails