11 Eylül 2009 Cuma

Öyle Koptu Yine Fırtınalar


Valla bilmem sıyırdığım son nokta sanırsam şu an. Oturmuş İbo Show izlemekteyim.Anlamsız iç çekişleri yaşamaktayım. La Havle diyorum kendi kendime. Ah ben seviyorum türkülerimizi. Bize ait geliyor bu ezgiler. Seviyorum cidden. Ama cidden böyle içim sıkılıyor tuhaf derecede.

Benim şeftaliye alerjim var, dahası birçok şeye alerjim var benim. Annem de sağolsun soyup getiriyor, bütün her şeyinden arındırıp meyveyi.Bir kaç dilim zar zor yiyorum. Annem ne zaman tabağı getirdi, Badem de geldi ve yedi sağolsun. Afiyet olsun oğluma. Ne alaka?! Aman söyledim.

LAFTAN anlamayan insanlardan da nefret eder oldum. Konuşursun, düzgünce kelimeler söylersin ama devam eder. Yahu duvara mı söylüyorum ya anlamıyorum bazen, yahu tükürsem cidden yağmur sanacak insanlar var çevremde. Hayır, ben seçmiyorum, uzak tutuyorum kendimden ama anlayan da yok hani.Deli mıknatısı olabilirim, malum çektiğime göre bunları. Ay yakınlarımın içinde bunlar bi de. Of yok ben kesinlikle temiz kan taşıyorum damarlarımda...

CANIM arkadaşımla konuşuyorum bıdı bıdı, ah konudan konuya atlar hale gelmişiz fark ettim.Yo, biz de sorun yok, mevsimin etkisi, farklı bir dönemden geçiyoruz kanımca.

Aha...

Bugün belki de son satırlarımı giriyorum, dedim ya ne zaman bir daha buralarda olabilirim acep?! Yarın Türk Telekom'a gidiyoruz, taşınsın bakem telefon ve bağlantıda...

Bugün kaç kez bunu söyledim acep? İyi anladık ki taşınıyoruz işte! Ne olmuş sanki belki her şey daha iyi olacak. Kim bilir? İçimden bir anda İngilizce birşeyler karalamak geldi.Kitaba devam...

Ah İbo Show'da ilahi söylüyorlar, ay ben bu yaşıma kadar sadece Yusuf İslam ve Sami Yusuf'tan etkilendim ama bu aralar nedense ilahi de içleniyorum. Seviyorum ya ilahileri.Sanırım eskiye göre daha içli ve daha anlamlı söylüyorlar, belki de bana daha anlamlı geliyor.

Kerim Allah Rahim Allah İmdat Veysel Karani
Kerim Allah Rahim Allah Sadık Veysel Karani

Söyleyenler çok güzel söylüyor, yüreklerine sağlık...

RABBİM BİZLERE HUZURUNDAN BAHŞET!!!

İnsanlar belli bir yaşa gelince, her şey o kadar boş ve anlamsız geliyor ki aslında.Zamanla daha iyi anlıyor ki, bu dünyadaki her şey boş,her şey yalan ve tek gerçek Yaradan! Layık kullarından olmayı nasip etsin!

BEN kendimi seviyorum ya.Biliyorum ki, ben diline,dinine, ülkesine bağlı bir insanım. Çok şükür!

Off...

Ay biraz rahatladım.Rahatladım di mi? Az önce böyle içimde bir yer daralmıştı.Pof!
Öyle işte...
Biraz nefes almaya ihtiyacım var.
Nokta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails