20 Eylül 2009 Pazar

Oh Be!



Ah ben yokken ne kadar çok blog yazılmış. Hepsini okumaya çalıştım da olmadı, zamanım yetmediğinden değil ama sindire sindire okumak istiyorum. Zaten anlamadım bir de blogger da sorun var bugün, bayram yoğunluğundan mıdır nedir?! Ah neler neler oldu bitti anlatmak istiyorum da nereden başlasam bilemedim.En baştan mı sondan mı başlasam...Aslında bilmiyorum...Taşındık, yoğunluğu tahmin edebilirsiniz...Yeni bir şehirde, yeni bir hayata nefes almaya başladık. Evi mis yaptık.Manyaklar gibi temizlik yapsak da...

Cidden bir ara temizlik yapmaktan gına gelmişti. Off her yeri sil süpür...Yorulduk ama değdi.Allah utandırmasın!


Yoğunluk da çabası. Ah bir de sevgili(!) babamız buradaydı, sağolsun yüksek anlayışlı halleriyle bizi hiç germedi(!). Ama oldu bitti çok şükür. Malum ev yeni olunca ancak net bağlandı. Nedense, telefon taşındı da ADSL bağlantısını taşımak da zorluk çekti Türk Telekom. Neyse ki bugün zor gücün bela, binlerce kez arayarak o 444'lü numeroyu hallettik. Oh be! Sonrasında, blogger dünyası hata verdi. Anlamadım ama oldu!

Oh be! Yeniden yazıyorum! Yazabiliyorum!Nasıl da özlemişim hanimiş benim blogum!

Aha...

Geldim, dedim ya JUST BACK!

Döndüm yeniden...

Bütün blogları okumaya ve yine birşeyleri paylaşıp çoğalmaya...

2 yorum:

  1. Just Back... So, welcome back :) Hoşgeldin :)

    Ben de yeni döndüm sayılır, 2.5 hafta oluyor :P Taşınma kısmını okurken yakın zamanlarda aynı şeyleri yapmışız gibime geldi NoNeLeSS :)

    Ben de bir taşındım; yurttan eve :) Bugün salonu adam ettim bir güzel. Sildim, süpürdüm, eşyaların yerini değiştim. Daha bir oturma odası havasına girdi :) Yanına taşındığım arkadaş epey bir kullanmamış salonu ama The SummerSon orayı bir güzel elden geçirdi :) Tahmin edebiliyorum senin de yorgunluğunu ve yoğunluğunu ama güzel olmuştur, değmiştir :)

    Bu arada Blogger'a girişlerde sorun var. Bir girip, bir giremiyorum ben de çoğu zaman ama bir siteden DNS ayarlarıyla ilgili bir şey buldum ve uyguladım. Şimdi rahat girebiliyorum ;) Sen de bir araştır istersen.

    Çene düştü, çene... :D

    YanıtlaSil
  2. @The SummerSon,

    Düşsün o çene düşsün:) Seviyorum ben seninle konuşmayı:))

    Oh ellerine sağlık, mis olmuştur mis! Cidden sanırım aynı dönemlerde aynı uğraşlara gönül vermişiz:) Aha ne de edebiyim bu gün:))

    Cidden değdi Summercığım ya!
    Senin de hayırlı uğurlu olsun yeniden yeniden...

    Dilerim sorunsuz günler geçirirsin:)
    Bu arada karşılaman için teşekkürler:))

    VE şu DNS olayına bir el atayım:))

    Öpüyorum şeker tadında:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails