4 Eylül 2009 Cuma

Nostaljik Bir An!


Off seviyorum ben bu "Nostalji" bölümünü.Kral TV'de tabii.
Normalde çok takip etmem Kral'ı ama bazı bazı açıyorum. VE şu an Burak Kut'tan Yaşandı Bitti çalıyor. Ah ne severdim ben bu şarkıyı, hala ezberimde.Yıl 1993'tü sanırım. Sevgili sıra, servis ve yakın arkadaşım Burak'a çok benziyordu. Adı gibi, fiziksel olarak da çok benziyordu Burak Kut. Bebeto'ydu sanırım sayın Kut'un lakabı.Ee, o vakitler tabii ki Di Caprio çok ünlü değildi. Türk bebetosuydu kendisi de.Hatta Kayseri'ye gelmişti, konseri vardı. Ben o dönemler 4.sınıfa gidiyordum, annem dersaneden almıştı, bizim vaktimizde ilkokuldan sonraydı Anadolu Lisesi sınavları. Hatta, geçen sene moda olan desenli bol pantalonlar o senede modaydı.Babamın babası dikmişti bana. Hatta annem de diktirmişti bize. Ne güzeldi desenleri.
Konsere ben,annem,kuzenlerim,halalarım,yengem oh cümbür cemaat gitmiştik.Geçen sene yıkılan Stad'ın kapalı kısmındaydı. Off ne eğlenmiştik. O vakitler babam daha evi terketmemişti, dolayısıyla tam bir "aile" modundaydık. Ah be ne günlerdi.Ama ne yazık ki hepsi yaşandı ve bitti!
Pof...
Ay ne bunaldım yine! Zaten bu aralar daha bir dalgın ve tuhaf oldum nedense.Bir yerden iyi bir haber alsam, deseler ki, "Bu iş için uygun insan sizsiniz!" Peh! Şans mı var annem ya?!
Maddi açıdan da çökmüş vaziyetteyim, ben ki üniversitede bile parasız kalsam da bu kadar bunalmadım.O zamanlar bursum vardı, şimdi oda yok, acaba yeniden mi okusam?! Bilmem ki...
Bekliyorum bakalım neler olacak göreceğiz?!

Hayırlara vesile olsun bu sıkıntılar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails