4 Eylül 2009 Cuma

Nice Mutlu Yıllara PENGUEN!


BEN çok severim karikatürleri. Kendi çapımda çizdiklerimde vardır hatta. Ama utanır sıkılır bir türlü su yüzüne çıkaramam. Öyle deli manyak seviyesinde takip ettiklerim yoktur ama bilirim kim ne yazar, nasıl çizer.Vakti zamanında kuzenlerimin Tommiks, Teksas gibi seri kitapları vardı, onları okur, resimlerde kendimi arardım. Hatta çoğu zaman baş roldeki hatun karakter varsa ben olmuştum. Hayal dünyası işte...
BUGÜN çıldırma seviyesindeydi yolculuk. Off bir ara size neler yaptım neler ettim anlatacağım.İnanın şu an doldum doldum blögcan.Yol boyunca mizah dergisi okudum. Penguen,Uykusuz ve tabii ki de LEMAN. Ama üzülerek söylüyorum ki, sevgili ustalar gittikten sonra Leman'ın eski hallerinden tozu kalmamış.Özellikle PENGUEN hastası olan bendeniz, yine bittim gittim.
Yukarıdaki fotoğrafı da o ara çektim. -EK mizah aslında bu dergicik ama cidden her zamanki formunda. Malum Penguen 9.senesini kutladı bu sayısıyla. Bilmem nedendir ama bir an, belki de yine, çok özendim. Çizgilerle kendini bulan bu ustalara bir kez daha hayran oldum. Aslında ben de kendimi blog yazarak,şiir okuyarak ve CY dinleyerek buluyorum.Aaa tabii bi de müzikle...
EVET ya aslında ben de bir bakıma kendimi "yazmakla" ifade ediyorum.Tabii bi de Aşkım'a olan AŞKIM'la kendimi ifade ediyorum. Güzel bir duygu aslında kendini bulmak!Ama bazı zamanlar kaybediyorum da...
Offzz konuyu dağıtmasam süper olur...
Öyle işte!

2 yorum:

  1. Penguen'in de tadı yok artık.. Uykusuz da hep bi yerden eksik, ayrılmasalardı keşke.

    YanıtlaSil
  2. @Minderi kendinden yaylı,

    Keşke ayrılmasalardı ama yine Penguen farkını gösteriyor kanımca.

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails