21 Eylül 2009 Pazartesi

Maşallah!



Günaydın için çok mu geç oldu bilmem ama günaydınlar.
Az önce davulla zurnayla uyandım. Ne oluyor ya edalarındaydım ki bir baktım ki sitenin farklı bir blogundan bir gelin gitmekte. Gelin almaya gelmiş bu davullu zurnalı ekip. Buraya kadar herşey tamam değil mi? Ama bir baktım, bloğun önünde sayısız fayton durmakta. Her birinde kırmızı tülbentler ve Türk bayrakları asılı. Bir yandan da insanlar halay çekip göbek atmakta. Anam ne güzel bir görüntü. Gelin ve damatın faytonunu görmeniz gerekirdi, çok tatlıydı. Maşallah! Maşallah! Allah mesut bahtiyar etsin! Valla bütün sinirim gitti, uyandım ama değdi.Farklı bir görüntüyle karşılaştım.



Aniden düşündüm, ne alakaysa? Ben evlenirsem sanırım ben de klasik gelin arabalarından istemem. Zaten ben söyledim sanırım, motor üstünde bir gelin olmak istiyorum. Üstteki görüntü her ne kadar gelin için zor olsa da bence çok estetik.Zaten her ne kadar hızı tasvip etmesem de, sevdiklerimin hız yapmasına şiddetle karşı çıksam da, söz konusu hızı yapan şahsım olunca bayılıyorum. Ayağımı yeri gelince frene basmasını bilip, gazdan çekmesini de bilirim ama işte seviyorum hızı.

Adam akıllı bir kendimi toparlayınca gidip kendime bir chopper alacağım. Seviyorum ben klasik tasarımlı makineleri.Yine coştum mu ne?!Ah işte ah ben kaptırdım yine kendimi...

Aha...

2 yorum:

  1. Dikkatli ol NoNeLeSS, hız yapma lütfen! Frene basmasını, gazdan çekmesini de biliyorum diyorsun ama sen dikkatli olurken karşında gelmekte olan arabalara da dikkatli ol lütfen.

    YanıtlaSil
  2. @Sevgili The SummerSon,

    Zaten trafikte bunu esas alıyorum. Ben ne kadar dikkatli olursam olayım, karşımdakini bilemem. O yüzden dikkatliyim. Canımsın. Düşündüğün için çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails