4 Eylül 2009 Cuma

Kitaplarım!


Seviyorum yahu okumayı! Gözüm kitaplara takıldı da bir anda, söylemek istedim. Ben tam bir kitapkurduyum ve bununla da gurur duyuyorum.Vakti zamanında benimle dalga geçen çok arkadaşım oldu. Hoş, o zamanlar ya ortaokuldaydık ya da birkaç yaş büyümüştük. O kadar çok kitabım var ki ve halen aç gibi kitaplara ağzım sulanarak bakıyorum. Hoş, ben bu açlığa doymak da istemiyorum, sanırım doymam da. Hatta aile büyüklerinden "Yeter!" uyarıları da almıştım ama adetimdir bana yetmez birşeyler!

MERSİN'e gidince yine deli gibi saldırdım kitaplara. Biliyorum korsan kitap almak hoş değil ama param yoktu, yapacak birşey de yoktu. Diyorum her zaman biraz ucuzlasa şu kitaplar ah! CY'nin kitaplarını aradım, ordaki D&R da da yokmuş, ne olur ne olur bulan olursa bana göndersin!Offzz...

Kitapların yerini e-booklar alacakmışmış.Belki çoğu insan için bu geçerli ama "gerçek" kitap dostları için bu doğru değildir! O kitabı hissetmek gerekir okumak için önce. Kokusunu içinize kadar çekeceksiniz ki kitap siz olmalı!

Adettendir, her kitabın üstüne, tarih-yer adı yazarım ben. Sonrasında, kitabı açınca, "1995-Kayseri" gibi bir yazıyla karşılaşınca tuhafsamak hoşuma gidiyor. Asla ve asla kitapların sayfalarını katlamam, ayraçlarım vardır mis gibi! Ve öyle not da almam üstlerine, alacaksam bir başka yere alır, sonrasında onları özel not defterime geçiririm! Hoş, ben zaten okuduğum kitapların konusunu da unutmam ki! Biraz bu nasıl denir, sevmekle alakalı sanırım...

İleride nasip olursa, ben de bir kitabevi açmayı düşünüyorum.Ama insanlar her kitabı bulmalı! Hatta okudukları kitaplara zarar vermedikleri sürece, yenilerini de okumalı! Biliyorum, bunu yapan yerler var ama ben daha farklı şeyler düşünüyorum, yapınca söylerim:)

Kitaplar beni dünyasına kabul ettikçe ben kendimi daha özgür hissediyorum. Ve daha da rahat yazıyorum. "Oku!" emrini yerine getirdiğim içinde manevi açıdan mutlu oluyorum aslında. Her tür kitabı okumayı da seviyorum, her ne kadar korku romanları beni çok memnun etmese de deniyorum okumaya.

Bu aralar çok yoğun olduğum için ne yazık ki elimde halen Tutulma var, hoş, kitabın sonunu biliyorum.Sağolsun kardeşcağızım sonunu anlattı. Bunu da sevmem, bırak ben de okuyayım di mi?!Hoş, ben film izlerken kızcağızı bıktırıyorum, sorular sorular soruyorum:) Sanırım, öç alıyor bir nevi!

Bir gün büyük ya da küçük bir evim olursa, duvardan duvara bir kitaplığım mutlak surette olacak.Yazarlarına göre dizeceğim! Koklayarak o mis kitapları, her hücreme sindirerek okuyacağım! Okumak gibisi var mı?!

Yaşasın kitaplarım!!!

Burdan bana kitapları armağan eden bütün yüce yürekli Usta yazarlarıma teşekkür ederim!!!

İyi ki varsınız!!!

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. ben de duvardan duvara bir kitaplık istiyorum böyle karışık dağınık gözüksün, kitaplarımı katlamayı ben de sevmiyorum hatta kapağı biraz kırışınca o kadar sinir oluyorum ki:) bir de sürekli kitabı koklarım:)

    YanıtlaSil
  3. @Cihad TÜRKSOY,

    İnsan böyle cidden huzur buluyor. Benim de nacizane kitaplığım var ama evim olsun ahdım var kocaman bir kütüphanem olacak!!!

    @nillo,

    Kendimi duvardan duvara kitaplığı olan odaya hapsedip hafif loş ışıkta kitleyip dinlenmek istiyorum!

    MİS kokuyor di mi kitaplar insan böyle ayy tuhaf oluyor :) Ben de öyle kitapların zarar görmesinden rahatsız oluyorum ve bu yüzden insanlar tuhaf karşılasa da kitaplarımı kolay kolay ödünç veremiyorum!!!:)

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails