24 Eylül 2009 Perşembe

Kayseri'de 3 Can Kayboldu!


Haberleri es geçmeyen sevgili blogdaşlarım,
Fotoğrafa dikkatli bakın lütfen!
Hepiniz bu fotoğrafları kaç gündür görmüş olabilirsiniz, bu muhtemeldir. Bilindiği üzere, bu 3 çocuk bayramın 2.gününden beri kayıp! Sadece şeker toplamak için çıkmış ve bir daha da kendisinden haber alınamayan bu 3 çocuk, memleketimde kayboldu.Hem de benim oturduğum mahallede. Düzeltiyorum, kendileri Kayseri-Talas-Yenidoğan'da kayboldu,ben ise Kayseri-Talas-Bahçelievler'de oturuyorum.(Mersin sadece görev yeri!)Açık adres vermememin sebebi, bilenler vardır mutlaka Kayseri'yi,Talas üniversite kampüsünün bulunduğu,Kayseri'ye aykırı ve dahası daha gelişmiş bir yerdir. Genelde üniversite öğrencileri ve şehir dışından görev icabı gelen kimseler,askerler,öğretmenler ve nicesi yaşar.7/24 canlı halleri vardır. Hatta çoğu kimse, "Burası ayrı bir dünya..." der. Tuhaf olan da bu aslında! Bitmek tükenmek bilmeyen canlılık içinde,güvenli parklarıyla Talas bir harikadır ve bu 3 çocuğun kaybolması ya da kaçırılması oldukça tuhaftır! Acıdır!
Bu yazıyı yazarken kelimelerin tutarsız,cümlelerim biraz karmaşık olabilir ama burnumun ucunda,yaşadığım şehirde kaybolan bu 3 can için cidden çok üzgünüm. Asıl acı olan,kaybolan çocuklardan birisi, sevgili Huriş teyzenin torunu olması. Tanıdık bir simayı aniden TV'de görünce şok oldum.Zaten olayın tuhaflığı ve acısı oldukça sinir bozucu ve şok ediciydi.İnanmıyorum halen,inanamıyorum ama gerçek bu di mi?!

Lütfen dikkatli bakın, fotoğraflara iyi bakın olur da bir yerde, ne bileyim işte! Hangi vicdan neler yaptırıyor! 3 masum, 3 sübyan, tek dertleri ve en büyük istekleri sanırım şeker toplamak...

Ailesine de kızıyorum, kızmıyorum desem yalan olur ama şimdi kimi neden suçlamalı! Annesi televizyonda, "Çocuğum ne halde olursa olsun, geri gönderin ne olur!" diye ağlıyordu. Ne halde olursa olsun! Ne acı bir söz! Ne acı bir cümle...Allah'ım başlara vermesin...

VE aslında merak ediyorum sevgili blogdaşlarım, bu haberler ne kadar daha devam edecek, bu haberler ekranlarda ne kadar daha dönecek?! Ee sonuçta bu aileler fakir, ne amcaları ne babaları meşhur ne de güngörmüş bir ailenin evlatları...Hayır, yanlış anlaşılmasın, amacım birilerine bir şey demek, ama inceden değindirmeye de hakkım var sanırım!
Eminim Kayseri Emniyet Teşkilatı ve Kayseri İl Jandarma Teşkilatı ellerinden gelenin en iyisini yapıyor!
Ne olur dualarınıza bu 3 yavruyu da ekleyin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails