7 Eylül 2009 Pazartesi

Karar Verdim!


Günaydınlar blög alemi, sevgili blogdaşlarım...
Bir güne yine beraber başladık.Az önce yapılan güzel yorumları yayınlamak ve sizin o güzel yüreklerinizden kopan blogları okuma fırsatına eriştim. Zor bir geceydi. Uyudum, uyandım,midem bulandı,titredim. Anladım ki zorlamışım kendimi. Fiziksel olarak bir şey olacağından değil ama cidden korktum bu sefer. Kalbim güm güm gümüldedi. Sanki ağzımdan dışarı çıkacak gibiydi.Yoruyor beni bu hastalık.Ama sonra nedendir bilmem, kendine gel NoNeLeSS diye çarptım ağzıma iki kere. Cidden çarptım ama. Bu kadar ezik olmak zoruma gitti. Ben hiç bir zaman yenilmedim. Ne sıkıntılar çektim de acıya güldüm. Ne oluyordu yahu?! Sıkıntıyı veren Yaradan sabrı da vermez miydi? Bana böyle öğretmediler mi? Evet,öğrettiler. O yüzden bugünden itibaren depresif hallerimden çok bahsetmemeye karar verdim, patlama noktalarım olacak ama isyan edercesine konuşmak bana yakışmaz ki! Bu yüzden yeniden maskelerimi takıp hayata, gülümsemeye devam ediyorum inadına...
Nokta.

2 yorum:

  1. @Asabi Şirine,

    Ben de seni çok seviyorum canım canım arkadaşım;)

    Yormamaya çalışıyorum da ah hayat şartları:(

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails