19 Eylül 2009 Cumartesi

Just Back!


VE geldim...
Just back...

Aha...

Anlatacak o kadar çok şey birikti ki...
Off nereden başlasam bilemiyorum. Yerleştik sonunda. Tam 1 hafta oldu yazmayalı.Kendimi tuhaf hissediyordum ama doldum da geldim. Oh!

Mersin'deyiz. Yeni bir yaşama merhaba dedik. Dedik de hayırlısı olsun bakalım. 1 haftadır elim bilgisayara bile gidemedi, klavyem mi yavaşlamış ne?!

Aha...

Ayy...

Birazdan dönüşüm muhteşem olacak...Ancak biraz daha izin...

PS: Kumanda paneline giremiyorum, sorun mu var yoksa ben mi sorunum?!

2 yorum:

  1. noneless, problem blogger'dan kaynaklı.. aynı sorunu nerdeyse bütün kullanıcılar yaşıyor, sorun sende değil yani :)

    ayrıca hoşgeldin demek istiyorum! :))

    YanıtlaSil
  2. @glaskas,

    Delirdim delirdim zaten...
    Ne Msn'e girebildim ne de chrome'da blogger'a ah...

    Ayrıca, hoşbulduk :))

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails