11 Eylül 2009 Cuma

İmzamı Atıyorum!


Herkes KKTC'de okuyan öğrencilerin yata yata okuduğunu sanıyor. Ne de olsa paralı ya! Niye Türkiye'de paralı okuyanların ödediği para farklı mı ki çalışarak geçiyor?! Hele KKTC'de Burslu okumak ve burs düşmesin diye uğraşmak ayrı bir olaydır. Yıllardır en yakınıma bile bunu anlatamadım. Dünyanın tanıdığı diplomamı nedense bazı sivri zekalar bakkaldan almışım gibi aşağılamaya çalıştı.Ne hadlerine! Ağızlarının paylarını aldılar.Bu yazının altına BEN de imzamı atıyorum, BİZ atıyoruz.

Nokta.

2 yorum:

  1. naban olum ?
    gezdirin gendigendini..

    bende 9 ay yaşadım ama çok zordu alışmak .. bazen özlüyorum bile şimdi.. ben öğrenci oalrka yaşamadım bide oaraısnı düşünü öğrenci olsaydım tahammül edemezdim.

    YanıtlaSil
  2. @Cihad,

    Napayım be gardaş, daamsın? ateş;)

    Aslına bakarsan, tahammül edilmeyecek bir nokta yok. Bana 4 sene daha deseler yine yaşarım. Zor şartlar, okumak ve geçinmek zor.Şükürler olsun, ben bursluydum ama paralı okuyanların vay haline...

    VE Kıbrıs cennet, cidden yaşanası bir yer, ancak bazıları "ada" psikolojisine kapılıp daralıyor, yoksa ah Kıbrıs'ım ah...

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails