4 Eylül 2009 Cuma

I'M BACK!

Ve evet efendim, an itibariyle Kayseri'deyim.
Gideli kaç gün oldu bilmem ama bana asır geldi. Geri gidiyoruz ancak! Ev tuttuk.Hem de bizi aşan bir yerde! Sırf kardeşimiz rahat etsin diye ama Allah sonumuzu hayır etsin!

Göreve de orda devam edeceğim sanırım, umarım ücretli öğretmenlikte sorun çıkmaz.
Çok karışık bir memleket Mersin. Evet, daha öncesinde yazlık olayları vardı ama o zaman yazlıktı. Yaşamak zor olacak.

O kadar zor 5 gün geçirdim ki, şu an kemiklerim sızlıyor. Kıbrıs sıcağında niyetli olmaya alışkın bünyem bile iflas etti.Bi de tabii üstüne peder beyin yarattığı sancılar...Offzz dayanılmazdı...

1 hafta içinde gidiyoruz, taşınıyoruz...

Bilmiyoum ne olacak ama...

Off Rabbim yardımcımız olsun! Zor cidden zor!
Biraz dinlenmece, döneceğim...

Bu arada blögcan, seni ve blogdaşlarımı çok özledim...

4 yorum:

  1. Her şey gönlünüzce olsun;)

    YanıtlaSil
  2. @Beyaz Çiklet,

    Kardeşim benim hepimizin gönlüne göre versin Yaradan! Sen ne yaptın merak ediyorum yurt çıktı mı?!

    YanıtlaSil
  3. Evet yazmıştım sayfamda yurt çıktı;))

    YanıtlaSil
  4. @Beyaz Çikletciğim,

    Ne şanslısın ah ah süper ya!!!Maşallah!

    YanıtlaSil

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails