10 Eylül 2009 Perşembe

Hayırlara Vesile Olsun


Gidiyoruz ya...
Yarın değil diğer güne ciov. Bilmem hakkımızda hayırlısı olsun diyorum. Korkuları ve hüzünleri burada acılarla bırakmayı ve artık önüme bakmayı istiyorum ama bilmiyorum.Hadi hayırlısı diyorum. Ve bu gece yazabildiğim kadar blog yazmak ve rahatlamak istiyorum. Yarın interneti naklettiriyoruz gideceğimiz yere. Ancak ne zaman internete girebilir, ne zaman sana, size kavuşabilirim bilmiyorum blögcan. Ama biliyorum ki yeni yeni haberlerle geleceğim buraya. Kim bilir belki o zamana kadar iş sahibi bile olabilirim.
Aha...
Hadi bakalım, hayırlara vesile olsun ama gidiyorum.
Yeni bir şehirde, yeni umutlarla dolu yaşlı yüreğimi canlandırmaya gidiyorum.Herkesten ayrı olan ben gidiyorum.Bakalım ne olacak...
Sabırsız ve biraz da meraklıyım aslında. Bayramı da uzak bir şehirde geçireceğim. Alışkınım aslında, üniversitedeyken, geçen seneye kadar yani, hep uzaktaydım.Her bayramda hatta, ama böyle cümbür cemaat 3 kafadar olan ben, anne ve kardeş uzakta ve kimseyi bilmediğimiz bir şehirde olmamıştık. Tuhafsadım.
Umarım bayrama kadar internet bağlantım olur da naklen ve bilare hissettiklerimi anlatırım.
Ay tuhafsadım...
Gidiyorum, gidiyoruz işte...
Hayırlara vesile olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails