22 Eylül 2009 Salı

Bugün...


NE kadar güzel bir gündü bugün. Sabah E tuşuyla başlayan sıkıntım sevgi dolu anlarla gitti.Oh içim rahatladı. Klavyem var artık, mavi mavi yanan ışıklarıyla bembeyaz klavyem.Alışmak da zorlanıyorum ama alışacağım sanırım.Grazie che il mio amore lo ringrazia per tutto...

Starbucks açılmıştı. Gidildi ve hayal kırıklığına uğranıldı. Cidden. White chocolate mocha istedik, bize sıcak mı soğuk mu sorulmadı bile.Sonrasında, kahveler 123456789 saatte ancak hazırlandı ve geldi. Ama gelen soğuktu ve sonrasında yeniden 123456789 saat sıcağı için beklenildi.(Bu arada klavyeye alışmak çok zor, ah ah E tuşunu kırmasaydım ve hayvani iç güdülerle kullanmasaydım şu klavyeyi.Aha...)Sonrası zaten malum,mideye gitti.Aha...Şu an bile canım kahve ister de üşenirim gitmeye yapmak için...

Ama bugün SEVGİ dolu yine de...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails