23 Eylül 2009 Çarşamba

Trajikomik...


Bugün pek bir vaktim yok aslında. 2 gündür çalışamadım,ders çalışmam gerek. Malum Kpss karpuz bostanında yetişenleri almıyor.Aslında alıyor ama susayım.Aha...
Uyandım,uyandırıldım.Badem yine arsızlığını gösterdi, geldi girdi yanıma.Yaramaz yaramaz benim oğlum.Sonrasında,bilindik şeyler.
Yine ve halen Münevver Karabulut cinayetinin haberleri dönüyor ekranlarda.Gazetelerde sürmanşet halen bu cinayet. Bıktım demek istemiyorum ama bıktırdılar. Bu cinayet kesinlikle insanlık dışı ama neden bu kadar bu kadar gözler önünde acaba?!Kardeşimle bazı noktalarda hem fikiriz. Bu noktalar,
  • Eğer bu cinayeti işleyen kimse bu kadar iyi ve tanınmış bir ailenin çocuğu olmasaydı, bu cinayet bu kadar gündemde kalır mıydı? Daha öncesinde,nice cinayetler oldu da halen meçhullerde dolaşmakta,neden gündemde bu kadar kalmamakta? Tuhaf...
  • Eğer acılı baba, bu kadar çok medyayla içli dışlı olmasaydı ve her dakika farklı kanallarda ve programlarda boy göstermeseydi,bu cinayet bu kadar gündem de kalır mıydı? Sanmam.Tuhaf...
  • Empati adı altında iki aileyi,maktulu ve katili anlamaya çalışmasak ve bu kadar çok duygularımız kullanılmasaydı, bu olay halen bu kadar gündemde kalır mıydı? Kalmazdı.Tuhaf...
VE daha neler...

Yok efendim,kız teğmenle görüşmüş,yok çocuğu üst düzey bir subay kendi cipiyle kaçırmış. Yok teröristlerle mücadele eden askerlerimiz Cem'i korumuş.Sonra? Minareyi çalan kılıfını hazırladı yani.Maşallah! Bu ne güzel adalet. Ölen öldü,kusuruyla kusursuz gösterilerek öldü de gitti.Tabii Allah başlara vermesin.Rabbim evlatlarımızı korusun da.Tuhaf...
Bu arada,merak ettiğim birşey var. Her gün kaç tane şehit veriyoruz ve sayısız şehitimiz de nur içinde yatıyor ve biz neden bunu hatırlatmıyoruz? Günde kaç kere Cem-Münevver olayına değiniyoruz da neden Türkiye'nin asıl yarasını anlatmaktansa,kızına kan parası olarak 3 milyon euro isteyen Süreyya bey'in yarasını anlatıyoruz? Neden şehitlerimize 1 haberde 5 dakika ayırıyoruz da bu habere günlerimizi veriyoruz.
Yine söylüyorum, tabii bu haber yapılmalı,Allah başlara vermesin,kıza rahmet eylesin ama...

Haklısınız, giden gitti.Ölen öldü.
Biz bu haberlerle Münevver'i her gün yaşatıp, unutarak unutturarak ve tabii AÇILARAK şehitlerimizi her gün birer kez daha öldürüyoruz...
Nur içinde yatın paşalar...
Allah'ın ışığı başınızdan eksik olmasın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Paylaştıkça büyüdüm, büyüdükçe çoğaldı paylaştıklarım...

Related Posts with Thumbnails